Paluu kotisivujen alkuuu ilman postin lähettämistä

Postia optimistx:lle

Alla olevaan tilaan voit kirjoittaa vaikkapa tuntemattomanakin viestin minulle. Nimesi tai muut henkilötietosi eivät siis tule tietooni, ellet itse niitä ko alueelle kirjoita. Internetpalveluntarjoajasi nimi voi paljastua (esim. se, käytätkö Saunalahtea, Soneraa, Kolumbusta, työnantajasi,kirjaston tms konetta internetyhteyden luomiseen). Kirjoita mitä vain mieleesi pälkähtää, luultavasti ilahdun lähes mistä vain elonmerkistä! Äläkä yhtään emmi tai häpeile kirjoittaa tuntemattomana, se on reilu peli mielestäni tässä.

Esim. millaisissa tunnelmissa näitä sivuja luet?

Mikä harmittaa, ilahduttaa ?

Pelottaako?

Ihmetyttääkö?

Ilahduitko, petyitkö? Mitä odotit?

Mitä puuttuu?

Mitä on liikaa?

Ehdotuksia?

Teknisiä pulmia?

Mielessäsi liikkuvia kysymyksiä? Jos et ilmoita vastausosoitetta, saatan liittää kysymyksen ja vastauksen tänne kotisivuille FAQ, josta näet sen kenties jo huomenna tai ylihuomenna. Siis saat vastauksen kysymykseesi, vaikka en tietäisi Sinusta yhtään mitään! Eikös tekniikka olekin ihmeellistä...

Allaoleva lomake toimii vain, jos internetyhteytesi on auki ja selaimesi osoitekenttä on näin:

http://www.geocities.com/optimistx/postia.htm

Ellei ole, niin voit tarvittaessa avata internetyhteytesi tavanomaiseen tapaan ja sen jälkeen napsuttaa ylläolevaa osoitetta. Saatat siis olla lukemassa tätä tekstiä joko oman koneesi kovalevyltä (jos olet sen sinne siirtänyt lataamalla ohjelman optimistx.exe) tai internetistä ylläolevasta osoitteesta.

Jos luit tätä kovalevyltäsi, ja kävit välillä lähettämässä postia ylläolevan osoitteen avulla, voit palata selaimen takaisin-valikolla (backward) lukemaan sivuja koneesi kovalevyltä. Sitten voit myös sulkea internetyhteyden. Hups, hieman mutkikkaan tuntuista... Katsonpa, voisinko lähitulevaisuudessa yksinkertaistaa tätä.

Nimesi, nimimerkkisi tai voit jättää tyhjäksi:

Tähän alle voit näppäillä tekstiä:

Kun olet kirjoittanut valmiiksi, paina yllä nappulaa 'Lähetä'. Silloin viestisi lähtee minulle ja näet vahvistuksen siitä hetken odottamisen jälkeen. Tuhansien merkkien pituisetkin tekstit ovat siirtyneet ongelmitta testeissä, mutta virheiden varalta valmistaudu pitkien kirjoitelmien tallettamiseen esim. kovalevyllesi, ettei harmita niin paljoa tekstin ehkä mystisesti kadotessa.

Paluu kotisivujen alkuuu ilman postin lähettämistä