ca.jpg (7018 bytes)

( Cazper som är lite pömsig )

Namn: Truman (fast min familj tyckte att jag skulle heta Cazper.)

Ras: Brun tam-iller

Född: 1996.04.17

Syskon: 6st, Laura Palmer, Log Lady, Cooper, Leo, Ed, Hawk (Om ni som äger dessa illrar läser det här så hör av er till mig, skulle vara kul att komma i kontakt med mina syskon.)

Föräldrar: Mor: Rebecka  Far: Kirke

Uppfödare: Thomas Lange strax utanför Stockholm

Bor: I Degerfors som ligger i Värmland

Intressen: Pipar, MAT, sova, vara ute om jag får bestämma när, busa runt och hitta på djävulskap. Leka med min kompis Rocky. Ta hand om Flizan.

Favorit leksak: En rosa elefant som jag fått av min nya husse Markus. Ni förstår matte bytte ju husse men det gick bättre än vad jag trodde han är bra. Jag kan få honom att göra allt för mig =o).

Matte: Veronica

Husse: Markus

Bästa kompis: Rocky och Flizan så klart

Vad jag är bra på: Att hitta på bus och krafsa i rör, att vara ute och promenera, jaga Flizan.

Övrigt: Jag har fått en kompis nu, Han heter Rocky och kommer från Karlstad och vi leker och har jätte kul tillsammans men nu är det så att vi vill ha en liten iller bäbis att busa med och det ska vara en hona, vi får se hur det blir om det blir tillökning, men det skulle jag tro att det blir. Nu har jag även fått en litet baby i huset som inte är så gammal så vi är tvungen att hjälpas åt att ta hand om henne.

[email protected]

© Copyright Veronica Fjällström 1998-2001