Vad kan jag skriva om mitt liv som ni kan vara intresserade av.

Men jag tänkte jag skulle berätta om en dag ur mitt liv i alla fall.

Jag vaknar upp.

Sträcker mig, dricker lite vatten tar tre bitar mat och hoppar ur buren och äter upp dem mitt på golvet. Springer runt lite kommer på att jag måste gå på låda ställer mig på den men känner att det är fel, hoppar ur den och ställer mig på mattan innan för dörren mmm det kändes skönt, bajsa lite och sedan springa i väg och leta efter Cazper, hittar honom sovande i husses byxor. 

Känner att jag vill leka lite så jag börjar hoppa på Cazper så att han ska vakna och jag lyckades. 

Ser att Cazper börja komma upp och gå på låda följer efter honom, biter honom i örat. 

Cazper börjar skrika i full hals så jag blir döv på örat men fortsätter i alla fall bita honom. 

Vi springer runt lite småsnackar och jag hoppar på honom igen, det bästa är att han inte biter tillbaks han springer bara över mig som en ångvält men vad gör det, det är bara roligt. 

Sedan lägger sig Cazper och jag blir själv då går jag runt för att se om jag kan hitta på nått bus, och det kommer jag alltid på =). 

Jag får skäll ett par gång av matte och då gapar jag och springer mott matte och hoppar upp och klamrar mig fast på mattes ben och hon bara skrattar och kallar mig för toker. 

Sedan blir jag pömsig och kryper till kojs någon stans. 

Sedan vaknar jag efter ett par timmar kutar till lådan och bajsar, hoppar in i buren och äter och dricker vatten, hoppar över igen lägger mig platt nedanför matte och tittar upp, matte kan inte motstå mig så jag får lite godis att tugga på.. mmm det smakar alltid gott. 

Senare på kvällen brukar matte, husse, Cazper och jag ta en promenad ute, vi brukar vara ute 1 timme i bland får vi sitta i cykelkorgen när dom är ute och cyklar sedan tar vi en promenad , när vi gjort det cyklar vi hem , då blir jag lite busig och börjar bita på Cazper fast han vill äta och sedan sova. 

Sedan äter jag lite grann och lägger mig för att sova.

[email protected]

© Copyright Veronica Fjällström 1998-2001