Ajj...tappade nåt... Ja hopp...det var riktiga takter Pettersson...det där kommer jag ihåg. Nämen...vi kör...Svenne, kan inte du köra den här "Det strålar en stjärna"? (Janne) Men, Janne, vi är för unga för att förstå det där! (Svenne) Jamen vi kan köra den ihop då... (Janne) Vi måste tänka på de gamla männen! (Svenne) Hallå där! (Chrille) Jamen "Det strålar en stjärna" det kommer jag ihåg, jag kommer ihåg på den tiden när man gick i kyrkan. (Lelle) Dé é en riktig julsång! Vi ska hålla på det gamla, det é det som é det nya. (Felle) Ja, dé é riktigt, dé é riktigt, dé é riktigt... Hallå...é det nån som sett var jag lagt min klocka? (Chrille) Näeh, jag håller inte med! (Svenne) Men Felle...innan du fortsätter här... Jag har lagt...förlagt min klocka här nånstans. (Chrille) Den ligger här! Du é så gaggig Chrille! (Svenne) Den tappar du varje dá så dé é inget nytt! Var då? (Chrille) Jamen...jag tycker som Janne, eh... ungdomarna här Pettersson, ungdomarna här sitter och pratar om att ehh...dom säger att det strålar en stjärna, dé é en låt från våran tid... (Lelle) É dé Svenne som strålar eller? (Chrille) Få se vad dom har kunnat gjort av den! Ljuset har brunnit ner... Det vá en bra vits! (Svenne) Har det brunnit upp eller har det brunnit ner? Vad... Ljusen brinner upp! (Svenne) Okej grabbar, nu har vi kommit fram till "Jingle Bells". Nu får vi hitta på nåt roligt! Ja just det! Ehh..."Jingle Bells"? Gert...går bandet? Bra!