There are 10 messages in this issue. Topics in today's digest: 1. Re: Digest Number 0 From: "Bob Hiemstra" Date: Tue, 3 Aug 1999 00:43:22 +0200 > From: "Bob Hiemstra" > Subject: Welkom > Hallo allemaal, > Welkom bij de Nederlandse Dream Theater Mailinglist. > Om de list een beetje op gang te brengen wil ik jullie vragen om je favoriete album en nummer van > DT te schrijven. > Je mag uiteraard ook iets anders melden! > Groeten > Bob Hiemstra > List Owner Tja, dat wordt "A change of seasons". Erg compleet nummer met name de vocalen van James zijn erg sterk op dit nummer. Favoriet album, "Images en words". Maar ik ben ZEER benieuwd naar het nieuwe album. Met name de bijdrage van Jordan gaat denk ik, een groot verschil maken. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe deze mailing list gaat lopen. Er zit volgens mij een grote groep Nederlandse Dream theater fans op de ytsejam. Vaak gaat het over erg specifiek Amerikaanse onderwerpen die voor een Nederlander niet zo relevant zijn. Dus ik denk wel dat er een "markt" is voor deze lijst. Houdoe van een Brabo uit Oegstgeest [bij Leiden]. -- Henri Serton hserton@xs4all.nl Homepage: http://www.xs4all.nl/~hserton/ The result's of greed ??? Go to http://ios.org/pubs/Article6.html "If one needs what others earn, No longer needs one steal it! Government now does the job, And people hardly feel it!" _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Message: 4 Date: Tue, 03 Aug 1999 21:10:13 +0200 From: Marc van der Wal Hoi allemaal, favoriet album is Images and Words favoriet nummer is Lines in the Sand groetjes, corwie > From: "Bob Hiemstra" > Subject: Welkom > > Hallo allemaal, > Welkom bij de Nederlandse Dream Theater Mailinglist. > Om de list een beetje op gang te brengen wil ik jullie vragen om je favoriete album en nummer van DT te schrijven. > Je mag uiteraard ook iets anders melden! > > Groeten > Bob Hiemstra > List Owner _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Message: 6 Date: Tue, 3 Aug 1999 23:03:43 +0200 From: "P.Woesthoff"