There is 1 message in this issue. Topics in today's digest: 1. Re: He Bob! en Wacken From: Henri Serton Henri Serton schreef: > > > Ik ben trouwens erg benieuwd hoe deze mailing list gaat lopen. > > Er zit volgens mij een grote groep Nederlandse Dream theater > > fans op de ytsejam. Vaak gaat het over erg specifiek Amerikaanse > > onderwerpen die voor een Nederlander niet zo relevant zijn. > > Dus ik denk wel dat er een "markt" is voor deze lijst. > > Ja dat dacht ik ook daarom ben ik deze lijst ook begonnen. > > Groeten > Bob Bob Ik zag Dinsdag dat je gereageerd had op mijn mailtje. Ik ben afgelopen weekend naar Wacken Open Air geweest anders had ik wel gereageerd. Als er genoeg interesse is kan ik wel een verslag inzenden. Wat mij betreft mag er meer gepost worden. Kom op mensen!! Lemmy hear ya! PS ik ga Zaterdag naar Destiny's end in de biebob in Belgie. Gaan er mischien ook mensen van deze lijst die richting uit? Wat zijn trouwens de andere favoriete bans van de leden van deze lijst? Ik ben eigenlijk een hele echte METAL head ;-) vandaar Wacken natuurlijk! Of om het met BiFF van Saxon te zeggen: "Dynamo sucks Wacken rules!" Henri _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________