Hemen beste lotura edo link batzuk jarriko ditut, denak euskeraz dagoen (edo euskarazko bertsioa dituen) webtokirantz abiatuak Momentuz ez dut asko aurkitu, bainan pixkanaka gutxika gehiago erantsiko ditut. HEDABIDEAK Euskaldunon Egunkaria Argia Ttipi-ttapa (Baztan, Malerreka eta Bortziriko aldizkaria). Adierazi (EGIN itxialdiari buruzko txostena) Aizu! Euskonews Media EUSKAL MUSIKA Benito Lertxundi Maixa eta Itxiar Txistuaz (Txistua eta bere musika) Euskal Herriko Soinu-tresnak Euskadiko Orkestra Sinfonikoa Esan Ozenki Gor Diskak Wazen EUSKAL KULTURA Eusko Ikaskuntza Sancho el Sabio Fundazioa Euskal Herrian Euskaraz Durangoko Azoka Euskal artisautza Euskadi Jalgi Hadi BESTE Donostiako Akuariuma Nekazal turismoa Euskal Herrian
Hemen beste lotura edo link batzuk jarriko ditut, denak euskeraz dagoen (edo euskarazko bertsioa dituen) webtokirantz abiatuak Momentuz ez dut asko aurkitu, bainan pixkanaka gutxika gehiago erantsiko ditut.
Hemen beste lotura edo link batzuk jarriko ditut, denak euskeraz dagoen (edo euskarazko bertsioa dituen) webtokirantz abiatuak
Momentuz ez dut asko aurkitu, bainan pixkanaka gutxika gehiago erantsiko ditut.
HEDABIDEAK
EUSKAL MUSIKA
EUSKAL KULTURA
BESTE