mp3\French Collection\French Collection Vol.1\01 - Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\02 - Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\03 - Jacques Dutronc - Les Playboys.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\04 - Charles Aznavour - For Me... Formidable.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\05 - Les Compagnons De La Chanson - Les Trois Cloches.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\06 - Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\07 - Gilbert Becaud - Et Maintenant.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\08 - Johnny Hallyday - Tes Tendres Anées.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\09 - Françoise Hardy - C'Est L'Amour Auquel Je Pense.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\10 - Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures, Paris s'Eveille.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\11 - Charles Aznavour - Les Comédiens.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\12 - Jacques Brel - Rosa.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\13 - Les Compagnons De La Chanson - Un Mexicain.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\14 - Edith Piaf - Milord.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\15 - Gilbert Becaud - Nathalie.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.1\16 - Johnny Hallyday - Pour Moi La Vie Va Commencer.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\01 - Charles Aznavour - Vivre Avec Toi.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\02 - Jacques Brel - On N'Oublier Rien.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\03 - Gilbert Becaud - LeJour Ou La Pluie Viendra.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\04 - Juliette Greco - Paris Canaille.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\05 - Françoise Hardy - Le Temps De L'Amour.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\06 - Edith Piaf - La Vie En Rose.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\07 - Johnny Hallyday - Ma Guitare.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\08 - Jacques Brel - Le Moribond.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\09 - France Gall - Poupée De Cire Poupée De Son.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\10 - Les Compagnons De La Chanson - Moulin Rouge.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\11 - Charles Aznavour - J'Aime Paris Au Mois De Mai.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\12 - Johnny Hallyday - Je Veux Me Promener.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\13 - Gilbert Becaud - L'Orange.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\14 - France Gall - Sacré Charlemagne.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\15 - Juliette Greco - Les Feuilles Mortes.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.2\16 - Edith Piaf - Les Trois Cloches.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\01 - Gilbert Becaud - Le Pianiste De Varsovie.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\02 - Edith Piaf - Padam Padam.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\03 - Juliette Greco - Si Tu T'Imagines.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\04 - France Gall - L'Amérique.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\05 - Charles Aznavour - Sur Ma Vie.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\06 - Les Compagnons De La Chanson - Verte Campagne.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\07 - Françoise Hardy - Le Premier Bonheur Du Jour.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\08 - Jacques Brel - Bruxelles.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\09 - Gilbert Becaud - Dimanche A Orly.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\10 - Johnny Hallyday - Excuse-Moi Partenaire.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\11 - France Gall - Ne Soit Pas Si Béte.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\12 - Charles Aznavour - Jezebel.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\13 - Jacques Brel - Mathilde.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\14 - Françoise Hardy - Mon Amie La Rose.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\15 - Edith Piaf - Exodus.mp3 mp3\French Collection\French Collection Vol.3\16 - Les Compagnons De La Chanson - Les Cavalieras Du Ciel.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\01 - Joe Dassin - Et Si Tu N'Existais Pas.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\02 - Salvatore Adamo - Tombe La Negie.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\03 - Edith Piaf - A Quoi Ça Sert L'Amour.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\04 - Gilbert Becaud - Nathalie.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\05 - Claude François - Le Téléphone Pleure.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\06 - Dalida & Alain Delon - Paroles Paroles.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\07 - Christophe - Aline.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\08 - Enrico Macias - Le Femme De Mon Ami.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\09 - Mike Brant - Rien Qu'Une Larme.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\10 - Françoise Hardy - Tous Les Garcons Et Les Filles.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\11 - Jean François Maurice - 28 À L'Ombre.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\12 - Michele Torr - Lui.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\13 - Serge Reggiani - L'Italien.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\14 - Michel Sardou - La Maladie D'Amour.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\15 - Mireille Mathieu - Le Vieux Café De La Rue D'Amèrique.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\16 - Alain Barriere - Tu T'En Vas.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\17 - Marie Laforet - Ivan, Boris Et Moi.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\18 - Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\19 - Georges Moustaki - Le Métèque.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\20 - Charles Aznavour - Pour Faire Une Jam.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.1\21 - Patricia Kaas - Mon Mec À Moi.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\01 - Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\02 - Gilbert Becaud - Je Reviens Te Chercher.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\03 - Jean Ferrat - Aimer À Perdre Le Raison.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\04 - Juliette Greco - Les Feuilles Mortes.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\05 - Michel Delpech - Pour Un Flirt.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\06 - Salvatore Adamo - La Nuit.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\07 - Christophe - Je Vous Salue, Madame.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\08 - Joe Dassin - Siffler Sur La Colline.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\09 - Enrico Macias - Oh, Guitarre Guitarre.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\10 - Mireille Mathieu - La Dérnière Valse.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\11 - Alain Barriere - Ma Vie.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\12 - Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'Aime... Moi Non Plus.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\13 - Nana Mouskouri - L'Amour En Heritage.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\14 - Edith Piaf - L'Accordèoniste.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\15 - Claude François - Comme D'Habitude.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\16 - Johnny Hallyday - Que Je T'Aime.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\17 - Michel Sardou - Je Vais T'Aimer.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\18 - Juliette Greco - Non, Monsieur, Je N'Ai Pas 20 Ans.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\19 - François Feldman - Le Mal De Toi.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\20 - Raoul De Godewaerswelde - Quand La Mer Monte.mp3 mp3\French Collection\Les Inoubliables Chansons Vol.2\21 - Patricia Kaas - Les Hommes Qui Passent.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\01 - Edith Piaf - Hymne A L'amour.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\02 - Charles Aznavour - Sur Ma Vie.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\03 - Charles Dumont et Edith Piaf - Les Amants.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\04 - Demis Roussos - Quand Je T'Aime.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\05 - Yves Duteil - Prendre Un Enfant Par La Main.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\06 - Mike Brant - Laisse Moi T'Aimer.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\07 - Gilbert Becaud - Jet Appartiens.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\08 - Francis Cabrel - Je L'Aime A Mourir.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\09 - Josephine Baker - J'ai Deux Amours.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\10 - Maria Callas - L'Amour Est Un Oiseau Rebelle.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\11 - Dalida - Il Venait D'Avoir 18 Ans.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\12 - Philippe Lavil et Jovelyne Beroard - Kole Sere.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\13 - Laurent Voulzy - My Song Of You.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\14 - Francis Lalanne - On Se Retrouvera.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\15 - Charles Trenet - Que Restle De Nos Amours.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\16 - Phil Barney - Un Enfant De Toi.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\17 - Julien Clerc - Elle A Au Fond Des Yeux.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\18 - Lucienne Boyer - Parlez Moi D'Amour.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\19 - Daniel Lavoie - Ils S'Aiment.mp3 mp3\French Collection\Les Plus Grandes Chansons D'Amour\20 - Berthe Sylva - Les Roses Blanches.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\01 - Salvatore Adamo - Inch' Allah.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\02 - Danyel Gerald - Butterfly.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\03 - Françoise Hardy - Tous Les Garcins Et Les Filles.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\04 - Art Sullivan - Petite Demoiselle.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\05 - Dave - Du Cote De Chez Swann.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\06 - Gerard Lenorman - Le Balade Des Gens Heureux.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\07 - Stella - Pourquoi Pas Moi.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\08 - Michel Paje - Tous Les Jeuines.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\09 - Michel Fugain - Fais Comme L'Oiseau.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\10 - Mouloudji - Aime Moi.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\11 - Michel Delpech - Pour Un Flirt.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\12 - Nino Ferrer - Le Telefon.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\13 - Claude François - Le Lundi Au Soleil.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\14 - Alain Souchon - Bidon.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\15 - Bob Azzam - C'Est Ecrit Dans Le Ciel.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\16 - Yves Montand - Les Feuilles Mortes.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\17 - Les Fantömes - La Slap.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.1\18 - Paul Mauriat - Love Is Blue.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\01 - Vicky Leandros - Apres Toi.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\02 - Gérard Lenorman - Michéle.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\03 - Johnny Hallyday - Souvenirs, Souvenirs.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\04 - Marie Myriam - L'Oiseau Et L'Enfant.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\05 - Françoise Hardy - Je Suis D'Accord.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\06 - Salvatore Adamo - Tombe La Neige.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\07 - France Gall - Poupée De Cire Poupée De Son.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\08 - Claudia François - La Solitude C'est Apres.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\09 - Jean Jacques Debout - Pour Moi La Vie Va Commencer.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\10 - Antoine - Les Alucubrations D'Antoine.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\11 - Alain Barriere - Ma Vie.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\12 - Sacha Distel - C'est Ci Bon.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\13 - Jacques Dutronc - Mini Mini Mini.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\14 - Colette Renard - Paris Canaille.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\15 - Les Charlots - Cet Eté C'etait Toi.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\16 - Les Cyclones - On Dit De Lui.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\17 - Melina Mercoury - Melina Melinaki.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.2\18 - George Moustaki - Le Meteque.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\01 - Joe Dassin - Et Si Tu N'Existais Pas.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\02 - Michel Fugain - Une Belle Histoire.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\03 - Mort Shumann - Papa Tango Charlie.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\04 - France Gall - N'Ecoute Pas De Idoles.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\05 - Dalida - Je Reviens Te Chercher.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\06 - Nicoletta - Mamy Blue.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\07 - Hervé Vilard - Mourir Ou Vivre.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\08 - Yves Simon - Aux Pays Des Merveilles De Juliet.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\09 - Bob Azzam - Le Grand Départ.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\10 - J.P.Capdevielle - Quand T'es Dans Le Desert.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\11 - Patrick Bruel - Bougei.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\12 - Joe Dassin - Les Champs Elysées.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\13 - Yves Montand - Est Ce Ainsi Que Les Hommes Vivent.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\14 - Mouloudji - L'Amour A Frappe.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\15 - Patachou - Le Gamin De Paris.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\16 - George Moustaki - En Mediterranee.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\17 - Josephine Baker - Paris Mes Amour.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\18 - Charles Trenet - Fidele.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\19 - Francis Goya - Nostalgia.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.3\20 - Paul Mauriat - Borsalino.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\01 - Hervé Vilard - Capri C'est Fini.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\02 - Joe Dassin - L'Eté Indien.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\03 - Zanini - Tu Veux Ou Tu Veux Pas.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\04 - Salvatore Adamo - La Nuit.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\05 - Anne Marie David - Tu Te Reconnaitras.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\06 - Souer Sourier - Dominque.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\07 - Bob Azzam - Mustapha.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\08 - Claude François - Le Chanteur Malheureux.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\09 - Johnny Hallyday - Itsy Bitsy Petit Bikini.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\10 - Jeane Manson - Avant De Nous Dire Adieu.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\11 - Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures, Paris S'eveille.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\12 - Louis Chedid - Papillon.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\13 - Jean Vallée - L'Amour Ca Fait Chanter La Vie.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\14 - Aimable - Le Denicheur.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\15 - Alain Dumas - Ca Fait Un Drole D'Effet.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\16 - Antonie - Ra-Ta-Ta.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\17 - Buzy - Adrian.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\18 - François Beranger - Dis Moi Oui.mp3 mp3\French Collection\Paris Mon Amour Vol.4\19 - Nino Ferrer - Agata.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\01 - Michel Fugain - Une Belle Historie.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\02 - Jean Fracois Michel - Adieu Jolie Candy.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\03 - Celine Dion - D'Amour Ou D'Amitie.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\04 - Gerard Lenorman - Michele.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\05 - Patricia Kaas - Les Hommes Qui Passent.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\06 - Joe Dassin - Et Si Tu N'Existais Pas.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\07 - Jeane Manson - Vista Vie.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\08 - Salvatore Adamo - Tombe La Neige.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\09 - Les Compagnos De La Chanson - L'Amour Est Bleu.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\10 - Celine Dion - LEs Oiseaux Du Bonheur.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\11 - Michel Fugain - Fais Comme L'Oiseau.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\12 - Lous Chedid - Ainsi Soit-Il.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\13 - Frederick Goldman Jones - Chanson D'Amour.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\14 - Cladue Francois - Tu Es Tout Pour Moi.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\15 - Joe Dassin - L'Ete Indien.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\16 - Les Compagnos De La Chanson - Les Feuilles Mortes.mp3 mp3\French Collection\Vive La France\17 - Patricia Kaas - Hotel Normandy.mp3