IRC Venner | ||||||||||||||||||
Her inne kan du lese om de forskjellige vennene jeg har her inne i real og bare her eller enkelt forklart de jeg snakker med n�r jeg treffer de Online :)) Og er det noen som f�ler seg glemt da m� de si ifra :))) | ||||||||||||||||||
Vennene | ||||||||||||||||||
o` : en herlig og h�flig dame med en veldig stor personlighet og som er vedig snill og snakke med og har sine meninger iddi : Ertelysten sub eller Switch som ikkje g�r av veien f�r � sette gr� h�r i hodet ditt. Er den som har satt mest gr� h�r i hodet p� undertegnede. Hvertfall blandt de huney2db : snill jente i sin beste alder som snakker om det meste og som er veldig trivelig marita{F} : Ertelysten og mildt sagt ulydig, helt uopdragelig hehe. Men en topp jente det ogs�. Vet hva hun vil ialfall SiriKit : Kaller du hun jente framfor kvinne med stor "K" kommer hun l�pende etter deg med spanskr�ret. Glimmrende tempramang og med klare meninger om hvordan ting skal v�re Jolly_jam : R�negutt fra Sula Pusurbabe : Jenta fra nord som knabbet mitt utrykk jeppeduddas, fyyy jeg som er s� snill mot deg og greier, humoren p� rett sted. ulydig22 : ligger vel i nicket. Trengs det � si mere k0dden : En kompis fra real som elsker og plage meg p� IRC, �nder og lever for det, vedder p� at det var derfor han skaffet seg Internet, kan v�re en pain in the ass :))) ^lizz^ : denne damen e jo et talkshow for seg sj�l med sin rappkjefta stil f�r hun de fleste ut av fatning. | ||||||||||||||||||
Xgir| : Jente fra Sunnm�re som hvertfall vet ka hun vil, kjent hun lenge og veldig trivelig. mymlen : Dette e jo noe som ikkje kan beskrives, veldig lett p� kicke knappen n�r hun er p� IRC og sparker folk i hytt og v�r som en Misstres gj�r i d�rlig hum�r, kaller hun seg SlemOp da er det til � l�pe, ingenting nytter n�r hun er relativt lett p� avtrekkeren. Ayla29 : Damen med bein i nesen, hun er et lite stykke Norge og vel s� det deMon{Q} : hmmm, datanerd og veldig grei fyr s� jeg er glad for � kjenne her og i real life, driver no p� med sitt :)) | ||||||||||||||||||
|
This page has been visited times. |