MOMMA MIA Swedish version Recorded by ABBA's Backgound singer Birgitta Wollgård Det går veckor och år och man vandrar omkring i precis samma spår, men så händer nånting Det kan gå fort, det kan växa fram men är det gjort ja du har du en älskad vän och du lever på nytt igen De' e' de' som hänt mej nu och just här Jag har upptäckt att jag just blivit kär Oh, Momma Mia jag är blivit kär Tro mig! Titta på mig bara Momma Mia om det inte är kärlek vad kan det då vara När man går runt och känner hur alla pulsar bränner de' du e' väl att va' riktigt kär Momma Mia vandrar i det blå Tro mig! Jag har aldrig känt det så Man går runt i sin stad mitt i vintern och vill dansa och vara glad bara för man finns till Detta det är säkra tecken på att man är kär. Det är alltid fungerat så Ingenting att fundera på De' e' de' som hänt mej nu och just här Jag är upptäckt att jag just blivit kär Oh, Momma Mia jag är blivit kär Tro mig! Titta på mig bara Momma Mia om det inte är kärlek vad kan det då vara När man går runt och känner hur alla pulsar bränner de' du e' väl att va' riktigt kär Momma Mia jag är blivit kär Tro mig! Titta på mig bara Momma Mia om det inte är kärlek vad kan det då vara Momma Mia jag är blivit kär Tro mig! Titta på mig bara Momma Mia om det inte är kärlek vad kan det då vara När man går runt och känner hur alla pulsar bränner de' du e' väl att va' riktigt kär Momma Mia vandrar i det blå Tro mig! Jag har aldrig känt det så