RING RING Finnish version by Marion Rung Tässä ootan tuolissain, oon jo hieman huolissain. Kysyn itseltäin nyt, puhelin tuo, miksei se soittaa. On jo yö ja täysikuu, kohta kaikki mutkistuu. Jollet aivan kohta sä soita, silloin mä suutun. Olen allapäin mä niin, miksi taaskin riideltiin. Oo oo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Ring ring, ääntäs en kuulla et voi. Ring ring, mikset sä soittaa jo voi? Tässä istun ja luuriin tuijotan, toivon rakkaimman mulle soittavan. Oo oo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Oo oo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Eilen vielä suudeltiin, tänään korvaan huudeltiin. Mikä kumma juttu ilmiriitaan meidät taas saikaan? Oli syy nyt sun tai mun, vuoteen alle hautaudun. Nämä kyyneleeni vielä saavat tulvankin aikaan. Jos nyt nostat kuulokkeen, silloin kaiken toisin teen. Oo oo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Ring ring, ääntäs en kuulla et voi. Ring ring, mikset sä soittaa jo voi? Tässä istun ja luuriin tuijotan, toivon rakkaimman mulle soittavan. Oo oo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Ooh oh oh, ring ring, miksei se viimein jo soi? Aah haa, ring ring, miksei se viimein jo soi? Uuh hu hu, ring ring, miksei se viimein jo soi? Vooh hoo, ring ring, miksei se viimein jo soi? Uuh huu, ring ring Tack till min vän Salla