RING, RING, HÄR ÄR SVENSKTOPPSJURYN Sung by The Hootenanny Singers to the tune of The Beatles' "Maxwell's Silver Hammer"   Ring, ring, här är Svensktoppsjuryn, Ulf Elfving är du där ? Ring, ring, nu har jag bestämt mej och det ska va' så här !   (Norwegian language) Ettan må va kvar fordi han er så snill og rar og hans röst er bra Orden er så vakre og melodin akkurat   Fyran e' så gla' och vi e' från samme sta' så han ska va me' Åh, va fin och klämmig den låten e e e e !   Men tvåan drar ju med den där karl'n fast hon har söta barn   Ring, ring, här är Svensktoppsjuryn, Ulf Elfving är du där ? Ring, ring, nu har jag bestämt mej och det ska va' så här !   (German accent) Tänk ich hörte att sexan schlarfa med sin skatt, att han bara kan ! Men han är nog lyrat, så stackars han   Tians melodi är så vacker mening i och det är så sann' Sånn'e gör dom inte nu mer minsann'   Men han är från Skåne, det hörs, så melodin förstörs   Ring, ring, här är Svensktoppsjuryn, Ulf Elfving är du där ? Ring, ring, nu har jag bestämt mej och det ska va' så här !   (Norwegian language) Vorfor tar dere opp sån bråkig, skrikig pop Slik den nummer tre, han er de vel ikke noe deilig med e e e   (German accent) Hon med nummer sju, hon var med i TV ju Det var visst i fjol och hon hade på sich ein kort-kort kjol   Och sån'a ska vi inte ha me' Jag säger bara de'   Ring, ring, här är Svensktoppsjuryn, Ulf Elfving är du där ? Ring, ring, nu har jag bestämt mej och det ska va' så här !   Ring, ring, här är Svensktoppsjuryn, Ulf Elfving är du där ? Ring, ring, nu har jag bestämt mej och det ska va' så här ! Tack till Tommy och vän