Eija Kantola WATERLOO Finnish version by Eija Kantola (Säv. Benny Andersson, san. Björn Ulvaeus, suom.san. Seija Simola) P Audiovox Records Oy/ MTV-Musiikki 1997, C Union Songs Ab Juu juu - kun Waterloossa Napoleon antautui niin niin - kai kohtalonsa löytää saattaa ihan miten vain nyt toistaa se historiaa kun itsekin rakkauden saa Waterloo - voitettu oon ja nyt antaudun Waterloo - mielelläin niin sinuun rakastuin Waterloo - kaikki on oikein ja uskon sen Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Jaa jaa - mä luulin taistelleeni kanssas viimeiseen vaan vaan - miks turhaan tunteitansa salaa sen jostain tietää sain kuin laulua ääni tuo on ja luulen se rakkaus on Waterloo - löytänyt oon mä myös voittajan Waterloo - urhean vahvan ja rohkean Waterloo - kaikki on oikein ja uskon sen Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Kuin laulua ääni tuo on ja luulen se rakkaus on Waterloo - löytänyt oon mä myös voittajan Waterloo - urhean vahvan ja rohkean Waterloo - kaikki on oikein ja uskon sen Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Waterloo - kohtaloin oot sä kuin Waterloo Tack till min hjärtets vän Salla