Ilse DeLange
|
FanMeet 1999
|
De eerste offici�le Ilse DeLange-Fanmeet heeft plaatsgevonden op 3 oktober 1999. In het voorprogramma stonden Ruud Hermans (KRO-presentator) en JW Roy (Deeper Shades) De zaal ging open om 1.00 in de middag en rond een uur of 2 begon het voorprogramma met Ruud Hermans. Een paar uur later kwam Ilse het podium op en even later begon het "vragen-uurtje" ik mocht haar ook een vraag stellen : "Als je voor een dag iemand anders kon zijn, wie zou je dan willen zijn?" Het antwoord was Bonnie Raitt. Even later begon Ilse te zingen ze zong ook een paar liedjes van John Hiatt. Op het einde van de FanMeet stond Ilse in de gang handtekeningen uit te delen. Het was rond 18.30 uur afgelopen. De dag was echt heel erg gaaf!
|
|
Story: In Nederland is haar debuutalbum 'World Of Hurt' inmiddels platina geworden en ook het buitenland toont veel belangestelling voor ILSE DELANGE. Binnenkort komt haar CD zelfs uit in Amerika.De wereld ligt aan haar voeten...
Edison music blad: Wat een verschil een jaar uit kan maken. Wie had er immers 12 maanden geleden al gehoord van een vriendelijk meisje uit Almelo die met een gouden snik in haar stem de mooiste country liedjes zong? Met haar uitstraling en prachtige stem neemt ze bezit van ieder podium dat ze aandoet en gesteund door een klasse band vertolkt ze op vlekkeloze wijze haar innemend songmateriaal. Een nominatie in de categorie Zangers Nationaal onderstreept wat inmiddels voor iedereen duidelijk is: Ilse is een ster.
Er komt nog wel wat bij hoor.
|
stukjes over Ilse
|
|
Caption 3
|
Ilse een brief sturen: Ilse een brief sturen is echt niet zo heel erg moeilijk hoor! Ikzelf heb Ilse ook al een paar keer een brief gestuurd en ik heb ook al een paar keer antwoord gekregen! Fanmail kun je sturen naar: The official Ilse DeLange fanclub, Postbus 13, 6687 ZG Angeren Nederland.
Als je lid wil worden van de fanclub kan je er ook wel een brief heen sturen denk ik.
|
|
|
Favorite Links
|
|