Ilse DeLange

Stukjes uit intervieuws:

Ik heb een paar stukjes uit een intervieuw dat Ilse deed met Pauze gehaald omdat het anders veel te lang werd.

Muziek:
"Ik bepaal alles zelf. De keuze van mijn muziekanten, schrijvers en de liedjes. En als mensen dat niet aanstaat, dan is dat hun probleem.
Ik laat me echt niet intimideren door mannen die zich platenbaas noemen."

Liefde:
"Ik heb een hele lieve vriend. Hij heeft helemaal niets met muziek te maken en dat is soms maar goed ook. Hoe ik hem ontmoet heb? We kenden elkaar al een tijdje voordat we verkering kregen. En die vriendschap groeide uit tot liefde."

Vriendschap:
"Het belangrijkste van vriendschap is dat je de mensen liefhebt die er voor je zijn als het allemaal niet zo loopt als het had moeten lopen. In moeilijke tijden kom je er pas achter wie je vrienden zijn. Dat zijn de mensen waar je echt op kunt bouwen."

Publiciteit:
"Het hoort er nu eenmaal bij. Iedereen wil ineens alles van me weten. Wat voor huisdieren ik vroeger had enzo. Dat slaat echt nergens op. En als er journalisten zijn die een roddel over mij willen schrijven, dan doen ze dat maar lekker. Daar hrb ik echt lak aan."

Nashville:
"Een echte wereld stad."

Almelo:
"Zie Nashville (hahaha)."

Ilse DeLange:
"Weet je wat het eigenlijk is: "I'm not so tough".

Veronica:
Het leek even akelig stil te worden rond onze Nashville-babe, maar niets is minder waar: de Hollandse country-zangeres is nog steeds succesvol. Haar debuutalbum "World Of Hurt" is inmiddels dubbel platina (moet 3 dubbel platina zijn) en binnekort gaat ze terug naar Nashville om de Amerikaanse versie van haar eerste CD af te ronden. Amerika opgepast! Here's Ilse!!!

Ik
Welkom op mijn homepage over Ilse DeLange!
Eerst maar eens iets over mezelf zodat jullie een beetje weten wie deze homepage heeft gemaakt.
Jullie weten nu ook hoe ik eruit zie (zie foto) maar nu wil ik nog even zeggen wat mijn hobby's zijn en die dingen.
Nou euhh, ik ben Suzanne, ik ben 13 jaar en een onwijz grote Ilse DeLange fan! Vandaar deze site over Ilse, zo wil ik eigenlijk laten zien hoe grote fan ik van Ilse ben.
Mijn hobby's zijn muziek, skaten, internetten, concerten van Ilse bezoeken en optrekken met wat vrienden.
Ik heb een vader en een moeder en nog 2 oudere broers (15 & 17) en ik heb ook nog een hond Roby een zwarte labrador. Ik zit nu in de 2e klas van het Mill-Hill College in Goirle.
Ik heb het best naar m'n zin op school hoor, maar onze activiteiten vallen zwaar tegen! Andere scholen gaan bijvoorbeeld naar Disney land in Parijs of naar de Efteling en wij gaan vluchtelingenkunst bekijken! Dat soort dingen.
Nou ja, dit was het wel...
Bedankt voor het bezoeken van m'n homepage
Groetjes suzanne
[email protected]

Favorite Links

This page has been visited times.