Kvifor er du her? Vil du verkeleg vete kva som skjedde i Metallica sine tidlegare �r? Vel, fortsett � lese d�.
Dersom du vil ha heile historien om korleis Metallica vart danna vil du nok helst g� ein annan plass. Sj�lv om eg f�ler at eg er i ein posisjon der eg kan skrive ei ganske detaljert historie om Metallica sine f�rste �r, s� f�ler eg at det ikkje er n�dvendig for � fortelle om korleis Metallica vart danna. S� her har du ein kort versjon:
Det heile starta med at Lars Ulrich kom fr� K�benhavn, Danmark, til Los Angeles. Lars fekk ein avtale med ein venn om at han skulle f� ein song p� eit samlealbum han skulle gje ut, s� han m�tte danne eit band. Han og ein type som heitte James Hetfield gjekk saman med Lloyd Grant, og dei spela inn ein tidleg versjon av Hit The Lights. Dei bruka namnet Metallica, etter ein ide fr� ein annan av Lars sine vener. I februar 1983 flytta dei til San Francisco, slik at ein fantastisk dyktig bassist dei hadde m�tt, Cliff Burton fr� bandet Trauma, ville vere med i bandet. P� turn� i 1983 sparka Metallica sologitaristen deira, og ein annan gitarist dei hadde m�tt, Kirk Hammett fr� bandet Exodus, vart med i bandet. Dei turnerte nokre m�nader med desse folka, og i mai gjekk dei i studio for � spele inn debutalbumet deira, Kill 'Em All. Resten, som dei seier, er historie.