Denne sida inneheld ikkje så mykje akkurat no. Likevel, det som er her er veldig interessant, synest eg. Eg har tenkt på å legge ut nokre RealAudio-filer. Dersom du har nokre tankar omkring dette, eller nokre idear, send meg ein beskjed
Eg har laga ein MP3, som inneheld høgdepunkt frå alle Metallica sine songar, heilt frå Hit The Lights frå Kill 'Em All, til I Disappear frå Mission: Impossible 2 soundtracket. Eg synest denne MP3-fila er ein god oversikt over framgongen Metallica har hatt frå det første albumet deira og fram til i dag.
Denne MP3-fila kjem til å bli oppdatert kvar gong Metallica slepp noko nytt, slik at dersom du har nokre vener som ikkje heilt veit kva Metallica er, så kan du berre gje dei addressa til denne sida, så kan dei finne ut korleis Metallica høyres ut.
Sjølv om songen varar i over 35 minutt, så er nedlastinga ikkje noko større enn ei vanleg MP3-fil. Dette er fordi kvaliteten på lyden har blitt satt ned svært mykje. Det høyrest likevel ganske bra ut. Dersom du vil ha meir informasjon om denne MP3-fila, så kan du lese den medfølgande tekst-fila her
Last ned MP3-fila
Dersom du treng ein MP3-spelar gå her
Eg har eit par interessante MP3-filer, som eg tenker på å laste opp. Dersom interessa er stor nok, så kjem eg til å laste dei opp i framtida. Eg har desse MP3-filene:
Live frå Lemmy sin fødselsdag:
(We Are) The Roadcrew
The Chase Is Better Than The Catch
Tabber:
Breadfan 03-29-89
Master Of Puppets 02-03-89
The Four Horsemen 02-13-87
Demoer:
Let It Loose - aldri spelt inn (før Kill 'Em All Savage cover)
Motorbreath
Sucking My Love - aldri spelt inn (før Kill 'Em All Diamond Head cover)
When Hell Freezes Over - tidleg versjon av The Call Of Ktulu
Remixer:
Battery - High Voltage Mix
Hero Of The Day - Outta B Sides Mix
King Nothing - Tepid Mix
One - Starcraft Remix
Until It Sleeps - Herman Melville Mix
Until It Sleeps - Ikkje utgjeven Moby Remix
Side prosjekter:
IR8 - Black Is Black
IR8 - Colossus
Quarteto de Pinge - Twisted
Andre ting:
Imperial March - ja, det er den frå Star Wars!
Blackened - introen baklengs (det var slik han vart spelt inn)
Drum solo - 4 minutter
Metallica & Britney Spears - miks av So What & Crazy, skikkelig kult!!
©
Arve
Barsnes
1999-2000