Cried-Chorando
You promised not to say a word You promised me you'd keep it quiet But you and I both knew it It was written all over your face So I cried The day you said goodbye So I cried The day that our love died The day you said goodbye We had a love I thought could last I guess I was thinking four leaf-clover But you wished we were over Now I' ve lost three and I' ve only got one So I cried The day you said goodbye So I cried You cried I cried The day you said goodbye Let's not even brother Talking about it It doesn't really matter to you So get on home, baby A secret's something that you keep And a heart is something to hold on to But you play by your own rules And one day it will blow off on your face And you will cry The day that our love dies You'll cry The day he says goodbye ( and so on...) |
Você prometeu não dizer uma
palavra Você me prometeu mantêr-se quieta Mas você e eu, ambos sabíamos isso Isso foi escrito por toda parte Então eu chorei O dia que o nosso amor morreu O dia que você disse adeus Tivemos um amor que eu pensei poder durar Eu descobri que eu estivesse pensando no trevo de quatro folhas Mas você desejou que terminássemos Agora eu perdi três e só me restou um Então eu chorei O dia que vc disse adeus Então eu chorei Você chorou Eu chorei O dia que você disse adeus Deixe como está mesmo irmão falando sobre isso Isso não é problema para você então, vá para casa, baby Um segredo que você mantém E um coração é algo para ajudar a suportar a espera Mas você joga com suas próprias regras E um dia isso será assoprado na sua cara E você chorará O dia que ele disse adeus O dia que o seu amor morrer Você chorará O dia em que ele disser adeus ( e então...) |