Jag

�r du lite nyfiken p� vem jag �r ?
OK here it is.
Namn: Robin Johansson
K�n: Kille. �tminstonde senast jag kollade.
�lder: 1985
Bostad: I ett fult hus i Ljungby , sm�land
Skola: Astradskolan (kass)
Civilst�nd: Tomt , ensamt och kallt.
Stj�rntecken: Skytt
F�delsedatum exakt: 27 nov
Vill bli: glad...
.
Mitt liv
Jag f�ddes i Ljungby (tror jag) en regnig h�st-dag 1985...
Pappa b�rjade knarka och gjorde skit mot mej � mamma
och han stakk n�r jag var ett par �r. Jag hette Tagesson d�. Nu har jag bytt till Johansson. jag hatar min pappa och han hatar s�kert mej. sl�kten ville att mamma skulle g�ra abort, eftersom hon aldrig skulle klara av att uppfostra mej. nu �r jag punkare , � i min sl�kts �gon: ett misslyckat projekt.
eftersom denna del av mitt liv �r v�ldigt k�nsligt , slutar jag nu.

I �vrigt �r allt kasst. mitt hat mot alla v�xer och v�xer... var ska det sluta ?

jag �r oerh�rt arg p� mej sj�lv , eftersom jag faktiskt f�rst�rde min pappas liv. han pallade inte med mej , s� han b�rjade ta droger � skit. � slog folk i min sl�kt � mordhotade folk.

h�pp � skit/ robin
Ja... det var jag och mitt liv. Jag f�r v�l presentera min familj ox�...
Mamsen och l�tsas pappsen. Och l�tsas lillebrorsen. Och ett djupt �lskat marsvin vid namn Maxye. (sant!!)

Ni kan mig nu va ? Annars f�r ni maila och fr�ga om det �r n�gra oklarheter.
S� , d� tycker jag att ni f�r veta vad alla i min klass heter och ett ord som p�minner om hurdana dom �r.

Tobbe : Liten
Erik : Bladare (tror jag....)
Johan : Skatare (tror jag)
Mirre : �h.... urringad tjej. p.g.a. besvikenhet s� �ndrar jag mig till n�tt annat.... typ... stringtjej. (inte f�r jag vet n�tt om det)
Jenny (eller �r det ie ?) : Sv�rstavad....polare med n�stan alla tjejer.
Sara : ..... hanson-fantast.
Emma : lenas polare och smink-fantast.
Lena : Emmas polare och smink-fantast, och sv�rt att fatta hur min sida funkar. (hehe)
Tommy : Irriterande.
Carl : Ettrig.
Botti : V�rldens pluggh�st.
Wille : Oborstat svin !!!!Men schysst.... *vr�lskrattar om wille l�ser det*
Min kusin Daniel : �ckligt bra p� allt.
Olof : R�dh�rigt pluggo. Moderatsvin � allt !!! minus till olof !!! bortsk�md ox�... USCH !!
Lollo : En hygglig tjej (om �n lite fj�skig men det f�r g�)
Elina : H�st-fantast och simon-fantast. (puss p� dig lilla h�sten , flinar mobbande.... *skojade*)
Jenny L : Jag vet inte n�tt om henne , hon �r s� tyst. (flinar till jenny)
Jenny S : .... extremt lockigt h�r.
Nina : Looser , bytte klass.
Sandra : Puttes syrra , liten och ettrig precis som Putte sj�lv.
Lollo Ehn : B�st , coolast , tuffast, snyggast , schysstast � en av mina polare. (n�jd nu ? *flinar*)
Maria: envis.... ��hhh.... envis.... � schysst.... � vill s�lja lotter (bra marknadsf�ring va ? dina lotter blir n�mnda p� internet *skitkul....*)

Jessica: hon �lskar svarta, lila o r�da kl�der.......och smink och stj�rnor �r ocks� S� fina , tycker hon. (pleased jessica ?)
Elina: ��hhh... upset with kristian hassel....
Emilia: �hhh.... h�ga plat�skor..
Hanna: h�gljud

Emelie: Skitschysst � cool (f�l�t att jag gl�mde dej , verkligen , *sorry*)
Viktor: K�nner honom inte helt �nnu , men han �r ju punkare *alla tummar upp f�r viktor* � han �r schysst
Fler polare fylls i sen....
Favorite Links

.

L�nkar
massa gn�llfjollor gn�llde �ver sv�rt att orientera sig , s� nu fram�ver har jag alla mina resterande l�nkar p� denna sidan. F�RL�T S� J�VLA mycket om det var jobbig att hitta D�!!!! inte s� j�vla l�tt , jag �r ju f�r fan ingen dataexpert. (finns viktigare saker att g�ra)

.

G�stbok
Skriiiiiiv. S� h�r �r det , att det finns massa fr�gor man ska svara p� om man signar den , men dom �r i samma f�rg som bakgrunden (hupps) s� ni f�r markera texten med pilen s� den kommer fram ok ?

This page has been visited times.