Jag | |||||||||||||||||||
�r du lite nyfiken p� vem jag �r ? | |||||||||||||||||||
OK here it is. Namn: Robin Johansson K�n: Kille. �tminstonde senast jag kollade. �lder: 1985 Bostad: I ett fult hus i Ljungby , sm�land Skola: Astradskolan (kass) Civilst�nd: Tomt , ensamt och kallt. Stj�rntecken: Skytt F�delsedatum exakt: 27 nov Vill bli: glad... . | |||||||||||||||||||
Mitt liv | |||||||||||||||||||
Jag f�ddes i Ljungby (tror jag) en regnig h�st-dag 1985... Pappa b�rjade knarka och gjorde skit mot mej � mamma och han stakk n�r jag var ett par �r. Jag hette Tagesson d�. Nu har jag bytt till Johansson. jag hatar min pappa och han hatar s�kert mej. sl�kten ville att mamma skulle g�ra abort, eftersom hon aldrig skulle klara av att uppfostra mej. nu �r jag punkare , � i min sl�kts �gon: ett misslyckat projekt. eftersom denna del av mitt liv �r v�ldigt k�nsligt , slutar jag nu. I �vrigt �r allt kasst. mitt hat mot alla v�xer och v�xer... var ska det sluta ? jag �r oerh�rt arg p� mej sj�lv , eftersom jag faktiskt f�rst�rde min pappas liv. han pallade inte med mej , s� han b�rjade ta droger � skit. � slog folk i min sl�kt � mordhotade folk. h�pp � skit/ robin | |||||||||||||||||||
Ja... det var jag och mitt liv. Jag f�r v�l presentera min familj ox�... | |||||||||||||||||||
Mamsen och l�tsas pappsen. Och l�tsas lillebrorsen. Och ett djupt �lskat marsvin vid namn Maxye. (sant!!) Ni kan mig nu va ? Annars f�r ni maila och fr�ga om det �r n�gra oklarheter. S� , d� tycker jag att ni f�r veta vad alla i min klass heter och ett ord som p�minner om hurdana dom �r. Tobbe : Liten Erik : Bladare (tror jag....) Johan : Skatare (tror jag) Mirre : �h.... urringad tjej. p.g.a. besvikenhet s� �ndrar jag mig till n�tt annat.... typ... stringtjej. (inte f�r jag vet n�tt om det) Jenny (eller �r det ie ?) : Sv�rstavad....polare med n�stan alla tjejer. Sara : ..... hanson-fantast. Emma : lenas polare och smink-fantast. Lena : Emmas polare och smink-fantast, och sv�rt att fatta hur min sida funkar. (hehe) Tommy : Irriterande. Carl : Ettrig. Botti : V�rldens pluggh�st. Wille : Oborstat svin !!!!Men schysst.... *vr�lskrattar om wille l�ser det* Min kusin Daniel : �ckligt bra p� allt. Olof : R�dh�rigt pluggo. Moderatsvin � allt !!! minus till olof !!! bortsk�md ox�... USCH !! Lollo : En hygglig tjej (om �n lite fj�skig men det f�r g�) Elina : H�st-fantast och simon-fantast. (puss p� dig lilla h�sten , flinar mobbande.... *skojade*) Jenny L : Jag vet inte n�tt om henne , hon �r s� tyst. (flinar till jenny) Jenny S : .... extremt lockigt h�r. Nina : Looser , bytte klass. Sandra : Puttes syrra , liten och ettrig precis som Putte sj�lv. Lollo Ehn : B�st , coolast , tuffast, snyggast , schysstast � en av mina polare. (n�jd nu ? *flinar*) Maria: envis.... ��hhh.... envis.... � schysst.... � vill s�lja lotter (bra marknadsf�ring va ? dina lotter blir n�mnda p� internet *skitkul....*) Jessica: hon �lskar svarta, lila o r�da kl�der.......och smink och stj�rnor �r ocks� S� fina , tycker hon. (pleased jessica ?) Elina: ��hhh... upset with kristian hassel.... Emilia: �hhh.... h�ga plat�skor.. Hanna: h�gljud Emelie: Skitschysst � cool (f�l�t att jag gl�mde dej , verkligen , *sorry*) Viktor: K�nner honom inte helt �nnu , men han �r ju punkare *alla tummar upp f�r viktor* � han �r schysst Fler polare fylls i sen.... | |||||||||||||||||||
|
This page has been visited times. |