Till Alla Föräldrar
Tycker ni att det är omoget och onödigt att vara som era barn är ? Vill ni se era barn och barnbarn leva efter klass- och färguppdelningar ? Vill ni att era barn och barnbarn ska leva i ständig skräck för att någon när som helst skjuter ner dom ? Vill ni att era barn och barnbarn ska leva ett instängt liv där deras åsikter och problem blir fullständigt ignorerade ?
Ni måste förstå att era barn måste få uttrycka sina åsikter med hur dom klär sig och beter sig. Dom är nämligen inte ?för små för att förstå någonting? , dom har egna hjärnor och dom vill inte acceptera det som idag är dagens samhälle. Låt dom följa syndikalismen och göra den till ett framtida faktum i samhället. Det finns inget så självständigt och igenomtänkt som syndikalism. Det är ett bevis på att man har tänkt efter lite själv och verkligen vill uttrycka sig själv och sina meningar.
Saknar ni motivation till att direkt aktion behövs ?
Säger namnet ?Björn Söderberg? er någonting ?
Just det. Bara p.g.a. hans åsikter blev han brutalt mördad. Är det så ni vill ha det ?
Något måste göras , och något är på gång att göras , men till det behövs det fler människor. Var får vi dom ifrån ? Jo , era barn. Det är dom som är ansvariga för hur det ska gå , det är dom som leder kampen vidare. Sedan blir det deras barns tur.
Krävs det direkt aktion ?
Men vad är mitt/mina barns mål med att vara som dom är ? Målet är i stora drag , att alla måste kunna samarbeta tillsammans och komma fram till ett respektabelt samhälle där alla har rätt att få leva i fred. Det gäller inte att få fram en bra ledare som kan tala för sin sak , och leda oss , det gäller att alla är överens om hur dom vill ha det. Det är folket som ska skapa något revolutionerande tillsammans. Alla är deltagande , det finns ingen som har den minsta makt över någon annan. Allt handlar om den ultimata friheten. För att nå den så måste folket inse att så som det är idag , inte är frihet. Även om det råder demokrati , så är ändå vår rättmätiga frihet till den mesta delen berövad från oss. Då alla har insett det , gäller det att få folket att på allvar säga ifrån , då med en revolution.

Så att förbjuda era barn att klä sig som dom själva anser vara passande , tänka socialt och anarkistiskt/syndikalistiskt , är att till en liten del förstöra deras framtid.
Jag motsätter mig därför helt och hållet att ni ska få bestämma över era barns liv på den punkten , eftersom dom bara vill att alla ska få leva i fred.

Favorite Links
This page has been visited times.