Här är en lista på alla earcollectors i TSW. Du får bara lämna öron till earcollectors och clanmasters. Om någon påstår att den personen som är en earcollector, som egentligen inte är det så ta ett screenshoot och skicka till mig. Kolla på earcollector listan rätt så ofta eftersom att det kan komma nya earcollectors lite då och då (skriv gärna ner alla på ett papper varje gång ni ska på ett möte)

Vad är en ear collector? Det är en som tar på sig uppgiften att samla in öron och notera från vem han/hon har fått öronen och sedan överlämna de till mig. Earcollectorn ska komma på så många möten som möjligt. En earcollector får inte använda samma gubbe att samla in öron med som den vanliga i clanen. Belöningen att vara en earcollector är 10000 varje gång han/hon lämnar insamlade öron till mig + för varje öra som han/hon har samlat in och lämnat till mig så får han/hon 1 poäng (bara för tillfället tills vi har tillräckligt med earcollectors). Om du vill bli en maila mig. Alla får bli earcollectors.

Ear collector namn

Vanligt namn

Övrigt

RZA_TSW RZA_TSW Clanmaster
Coa_TSW Coa_TSW Clanmaster II

Back to info