Det här är News sidan, den uppdateras rätt så ofta.

6/sep/98

Jag har gjort om sidan lite här och där. Längst ner på denna sida finns det en gul text som blinkar. Den står för när TSW senast var uppdaterd!

17/aug/98

Vi har blivit allierade med clanen TPCD, våra ex enemies. De är enemies med clanen SFH, våra enemies.

15/aug/98

Jag vet inte om vi ska ha T.S.O.B på enemies sidan, eftersom att de bara fuskar. God mode t ex då har man ju ingen chans.

15/aug/98

Clanen TPCD blev idag officielt våra fiender.

10/aug/98

Jag har skaffat en V3 url till sidan, så nu är våran URL: surf.to/tswc bra va!

9/aug/98

Hmm... Jag ser att vissa "bilder" inte kommer fram. Jag arbetar på det!

9/aug/98

Idag blev clanen T.S.O.B officiellt våra enemies. Efter att ha skrivit nåt i våran guestbook.

6/aug/98

Första dagen på nätet!

2/aug/98

Jag har alltid tid att spela diablo. Så om nån vill lira lite och t ex lämna något öra eller nåt. Så kan man kontakta mig genom ICQ:15985223 . Om du inte har ICQ så kan du ladda ner det från ICQ:s hemsida GRATIS!

2/aug/98

Jag behöver lite info om clanerna WHJ och GKD, om någon kan hjälpa mig med det så får han/hon en belöning med 5-8 poäng. Klicka här för att se Vad GKD:s ledare gjorde. EJ GILTIGT LÄNGRE

2/aug/98

Jag behöver en earcollector eller flera, eftersom att jag inte kan närvara på alla möten.Klicka här för mer info

26/jul/98

Vi behöver en logo på main sidan mm...Om nån skulle vara vänlig och fixa en snygg logo så skulle den personen belönas med 40 poäng! Maila mig den i så fall . Jag skulle också behöva en snyggare layout, samma belöning. EJ GILTIGT LÄNGRE

Uppdaterad senast 6/sep/98

Back to Index