Om jullie campingwaarborg terug te krijgen, vertrouwt jullie leiding volledig op jullie. Lukt het jullie niet om hen te vinden dan zal het geld in mijn bezit blijven. Jan, Nele en Elke zijn mijn levende garantie dat jullie voluit zullen meewerken. 

Hoe vinden jullie de leiding terug? Aan de hand van tips die jullie van mij zullen krijgen, kunnen jullie achter de geheime locatie komen waar ik hen vasthoudt. Om te beginnen moeten jullie jezelf verdelen in twee groepen:

een groep denkers (3 à 4 jins): Zij zullen de    tips moeten proberen op te lossen, waardoor jullie een locatie te weten komen waar je de volgende tip kan vinden.

een groep doeners (de rest van de jins): Zij moeten de tips gaan ophalen op de gevonden locatie, waardoor de denkers een volgende tip krijgen en jullie ook een extra tip krijgen om jullie leiding terug te vinden.

Wanneer dit gebeurd is, kunnen jullie in principe aan de eerste opdracht beginnen. Maak jullie echter niet te druk in welk groepje jullie zitten, want ik raad jullie aan om tijdens het spel eens van groepje te wisselen.

Jullie mogen tijdens de opdrachten alle mogelijke communicatiemiddelen gebruiken om met mekaar contact te houden. Probeer de tijd die je hebt zo efficiënt mogelijk in te delen! In de bib heb je maar van 10.00u tot 11.00u de computer en je moet heel die proef afgewerkt hebben! Anders kunnen jullie niet verder... Normaal gezien zou je rond 13.00u de derde tip moeten gevonden hebben, die jullie nodig hebben om jullie leiding te bevrijden. Je kan dan even tijd nemen om samen te eten...

Alles goed gelezen? Dan kunnen jullie beginnen met de eerste tip. Die vinden jullie op het disketje dat Floortje en Sarah bij zich hadden. Het wachtwoord dat jullie nodig hebben om het te kunnen openen is: "starten". Veel succes!!!

DO NOT TOUCH!!! Destroys your computer!!!