Ja en nee, het is namelijk zo dat het genoodschap ten alle tijde dat je leven duurt je gegevens mag en kan gebruiken buiten de wet op privacie om. Toen mijn jonste zoon Eduard trouwdw met een Grieks meisje van Kreta werd er van Gorredijk naar Kreta mijn gegevens doorgegeven aan de ouderlingen aldaar waardoor ik niet op de bruiloft mocht verschijnen van mijn zoon. Ik was toen al enige tijd uitgesloten. Daaropvolgend schreef ik een brief naar den Haag (de organisatie voor mensenrechten) waar ik als antwoord kreeg dat zij hier geen enkele inspraak in konden hebben en ik moest mijn verzoek om informatie doorsturen naar een advocaat die mij kon vertellen na raadpleging van de W.P.R. (Wet Persoonsregistratie) dat ik door toetreding in een organisatie als die van Jehovah's getuigen dan wel enige andere sekte hen het recht heb verleend om mijn gegevens ten alle tijden te gebruiken naar hun goeddunken.
De getuigen kennen geen lidmaatschap aan de organisatie
Alles gaat op vrijwillige basis, roken doe je niet. Zo ja dan word je uitgesloten (hoezo vrijwillig)
Maar bij urentekort word het je wel door middel van het z.g herderlijke bezoekje even in je ogen gewreven.
Gezellige omgang zelfs met elkaar, bandjes, filmpje, strand, uitgaan wordt ten sterkste afgeraden want er is dan geen strenge contrôle en het kan dan een losbamndig feestje worden
Elkaar vertrouwen is er dus niet echt bij
De NAZI gewoonte om elkaar te verraden om daardoor in de gunst te komen van God (WT genoodschap) onder het motto dat wanneer je iets weet van de ander je jezelf bloedschuldig maakt.
14 Daagse rapportage is verplicht.
UNDER CONSTRCTION