Football SMARTs CASTLE SPORTS FOOTBALL LEAGUE 197 Thursday, Aug 6, 1998 Copyright 1997 Fantasy Rosters StatsWorld, Inc. as of Week 1998 Denair Diarrhea Tampa Bay Nature Boys St. Petersburg Steelers Pensacola Tornados QB Chandler, Chris-Atl QB Johnson, Rob-Buf QB George, Jeff-Oak QB Leaf, Ryan-SD QB Plummer, Jake-Ari QB Kramer, Erik-Chi QB Johnson, Brad-Min QB Marino, Dan-Mia QB Stewart, Kordell-Pit RB George, Eddie-Ten RB Bettis, Jerome-Pit QB Testaverde, Vinny-NYJ RB Bennett, Donnell-KC RB Smith, Antowain-Buf RB Hearst, Garrison-SF RB Salaam, Rashaan-Chi RB Brown, Gary-NYG WR Carruth, Rae-Car RB Smith, Lamar-NO RB Sanders, Barry-Det RB Davis, Terrell-Den WR Jett, James-Oak WR Alexander, Derrick-KC WR Fryar, Irving-Phi RB Martin, Curtis-NYJ WR Lewis, Jermaine-Bal WR Blackwell, Will-Pit WR McDuffie, O.J.-Mia WR Freeman, Antonio-GB WR Reed, Jake-Min WR Smith, Jimmy-Jax WR Rice, Jerry-SF WR Galloway, Joey-Sea WR Smith, Rod-Den WR Thigpen, Yancey-Ten TE Sharpe, Shannon-Den WR Martin, Tony-Atl WR Westbrook, Michael-Was TE Gonzalez, Tony-KC DL Bankston, Michael-Cin WR Pickens, Carl-Cin TE Coates, Ben-NE TE Green, Eric-Bal DL Hall, Travis-Atl TE Chmura, Mark-GB TE Wycheck, Frank-Ten DL Boulware, Peter-Bal DL Thomas, Henry-NE TE Drayton, Troy-Mia K Hollis, Mike-Jax DL Dotson, Santana-GB LB Lewis, Ray-Bal DL Porcher, Robert-Det DL Harris, Robert-NYG DL Stubblefield, Dana-Was LB Nickerson, Hardy-TB DL Strahan, Michael-NYG DL Pritchett, Kelvin-Jax DL Wadsworth, Andre-Ari LB Thomas, Zach-Mia LB Armstead, Jesse-NYG DL Washington, Ted-Buf LB Gildon, Jason-Pit LB Tubbs, Winfred-SF LB Edwards, Donnie-KC LB Brooks, Derrick-TB LB Holmes, Earl-Pit DB Clay, Willie-NE LB McDaniel, Ed-Min LB Schwartz, Bryan-Jax LB Seau, Junior-SD DB Milloy, Lawyer-NE LB Thomas, William-Phi DB Campbell, Jesse-Was DB Dishman, Cris-Was DB Sehorn, Jason-NYG DB Griffith, Robert-Min DB Lynch, John-TB DB Washington, Dewayne-Pit O/O Over Off-Mia DB Perry, Darren-Pit DB Marion, Brock-Mia DB Westbrook, Bryant-Det DB Williams, Darryl-Sea O/O Over Off-Pit O/O Over Off-Oak DB Woodson, Darren-Dal S/T Spec Team-Atl 3rd and 1 Tampa Bay Termites Chicago Hitmen Dazed and Confused QB Bledsoe, Drew-NE QB Dilfer, Trent-TB QB Banks, Tony-StL QB Aikman, Troy-Dal QB Collins, Kerry-Car QB Harbaugh, Jim-Bal QB Hoying, Bobby-Phi QB Favre, Brett-GB QB Elway, John-Den QB Young, Steve-SF QB McNair, Steve-Ten QB Mitchell, Scott-Det RB Barber, Tiki-NYG RB Alstott, Mike-TB RB Abdul-Jabbar, Karim-Mia RB Allen, Terry-Was RB Faulk, Marshall-Ind RB Anderson, Jamal-Atl RB Enis, Curtis-Chi RB Dunn, Warrick-TB RB Harris, Raymont-GB RB Means, Natrone-SD RB Smith, Emmitt-Dal RB Edwards, Robert-NE RB Lane, Fred-Car WR Brooks, Robert-GB WR Bruce, Isaac-StL RB Kaufman, Napoleon-Oak RB Levens, Dorsey- WR Jackson, Michael-Bal WR Emanuel, Bert-TB RB Smith, Robert-Min RB Rhett, Errict-Bal WR Moore, Herman-Det WR McCardell, Keenan-Jax WR Brown, Tim-Oak WR Harrison, Marvin-Ind TE Bruener, Mark-Pit WR McKnight, James-Sea WR Johnson, Charles-Pit WR Johnson, Keyshawn-NYJ K Johnson, Norm-Pit TE Dilger, Ken-Ind WR Moore, Rob-Ari WR Moss, Randy-Min DL Sapp, Warren-TB K Vinatieri, Adam-NE TE Walls, Wesley-Car WR Reed, Andre-Buf DL Swann, Eric-Ari DL Kennedy, Cortez-Sea K Cunningham, Richie-Dal TE Dudley, Rickey-Oak LB Brown, Chad-Sea DL Rice, Simeon-Ari DL McCrary, Michael-Bal DL Randle, John-Min LB Greene, Kevin-Car DL Taylor, Jason-Mia DL Smith, Chuck-Atl DL Sinclair, Michael-Sea LB Kirkland, Levon-Pit DL Young, Bryant-SF LB Covington, Damien-Buf LB Biekert, Greg-Oak LB Lloyd, Greg-Car LB Brooking, Keith-Atl LB Hardy, Kevin-Jax LB Harris, Bernardo-GB DB Fuller, Corey-Min LB Johnson, Ted-NE LB Thomas, Derrick-KC LB Mobley, John-Den DB Lake, Carnell-Pit LB Phifer, Roman-StL DB Glenn, Aaron-NYJ DB Springs, Shawn-Sea DB Sparks, Phillippi-NYG DB Belser, Jason-Ind DB Sanders, Deion-Dal DB Woodson, Charles-Oak DB Taylor, Bobby-Phi DB Green, Victor-NYJ DB Williams, Aeneas-Ari O/O Over Off-GB DB Woods, Jerome-KC DB Williams, Shaun-NYG O/O Over Off-Den S/T Spec Team-Ind O/O Over Off-NE O/O Over Off-SF S/T Spec Team-SD S/T Spec Team-Cin Riverfront Warriors Arizona Rattlers QB Blake, Jeff-Cin QB Frerotte, Gus-Was QB Brunell, Mark-Jax QB Manning, Peyton-Ind QB Grbac, Elvis-KC QB Moon, Warren-Sea RB Dillon, Corey-Cin RB Holcombe, Robert-StL RB Garner, Charlie-Phi RB Watters, Ricky-Sea RB Murrell, Adrian-Ari RB Way, Charles-NYG WR Glenn, Terry-NE WR Carter, Cris-Min WR Irvin, Michael-Dal WR Conway, Curtis-Chi WR Owens, Terrell-SF WR Morton, Johnnie-Det WR Rison, Andre-KC WR Sanders, Frank-Ari TE Jones, Freddie-SD TE Asher, Jamie-Was TE McGee, Tony-Cin TE Jones, Damon-Jax DL Brackens, Tony-Jax K Elam, Jason-Den DL Gilbert, Sean-Car DL Hansen, Phil-Buf DL Martin, Wayne-NO DL Slade, Chris-NE DL McGlockton, Chester-KC DL Smith, Bruce-Buf LB Barrow, Micheal-Car LB Coakley, Dexter-Dal LB Boyd, Stephen-Det LB Cox, Bryan-NYJ LB Davis, Anthony-KC LB Patton, Marvcus-Was LB Fields, Mark-NO DB Harris, Walt-Chi LB Wells, Dean-Sea DB Richard, Stanley-Was DB Butler, LeRoy-GB DB Turner, Eric-Oak DB Harrison, Rodney-SD O/O Over Off-Sea DB Lyle, Keith-StL DB Tongue, Reggie-KC