Senaste Nytt

2002-01-12

En hel drös med bilder uppe. (Minst en per person i rättvisans namn). Alla eventuella klagomål på bilder sändes mig väligen skriftligen på baksidan av nytagen bild! Om ni vill ha lösenord etc för att själva kunna redigera sidorna så kontakta Mikael. Det går även bra att mejla hit eventuella ändringar...

2001-12-13

Lucia och dags för lite uppdatering. Det har inte hänt så mycket på senaste, men när nu Linda och Anna slutit sig till församlingen passar jag på att lansera den senaste uppdateringen. Nya bilder (ibland samma fast bara i lite större format) är väl den största förändringen... i vissa fall hänger de gamla bilderna kvar ett tag tills jag hunnit scanna om dem.

2001-08-30

Jocke fick ett infall och kollade sin gamla mejladress, vilket resulterade att vi glatt kan välkomna både honom och Mathias in i gemenskapen. Jag har även fixat till länkarna till Tonys teckningar... Servern som sidan ligger på är lite känsligare än min dator när det gäller små och stora bokstäver, vilket inte alls går ihop med mitt slarviga sätt att arbeta. Hittar ni fortsättningsvis bilder som inte laddar, eller hamnar hela sidor, så säg bara till.

2001-08-23

Sandras bror Tony Hultman har gjort ett par teckningar av oss, som Sandra haft vänligheten att skicka hit. Kolla under länken förkolnade minnen så får ni se. Hasse är också uppdaterad, samt Paula och Simon som fått in lite nya bilder.

2001-08-22

Efter att ha vilat upp mig efter en veckas visitation av Jonas Bergvall med familj har jag tillslut lyckats ta mig igenom en ny uppdaterings runda. Sidan är nu pågång att flytta in på sitt nya hotell, vilket främst kommer att märkas genom att det dyker upp enerverande små reklamfönster, samt att det plötsligt finns nästan hur mycket plats som helst. (Sidan kommer tillsvidare att ligga på http://members.fortunecity.se/Student94/ men länken från http://come.to/student94 ska fortfarande fungera, så det borde inte märkas någon skillnad).

En sida om kanotresan/tältlägret i Bunn från ettan har det också blivit (mejla gärna fler bilder och kommentarer), samtidigt som jag passar på att välkomna Sandra, Simon, Paula och Paula samt Jenny till de aktiva länkarna på sidan.

2001-08-09

Eric, Lisa, Tomas uppdaterade och kontaktbara... nu återstår bara resten.

2001-08-08

Efter att stött på visst motstånd med tänkt publiceringsplats, upplåter jag min egen sida för en första utvärdering.

2001-08-07

Började bygga sidan och leka med studentfoto efter att ha fått idén medan jag skrev ett sporadiskt mejl till Sandqvist.

tillbaka