The Painter ULRICH LEIVE

Der Maler ULRICH LEIVE

Golden Line

More Paintings from the BIBLE

Weitere Bibelbilder

Golden Line
Golden Line

Der Turmbau zu Babel/The Tower of Babel

Der Turmbau zu Babel
The Tower of Babel

Und sprachen: Wohl auf, la�t uns eine Stadt und einen Turm bauen, dessen Spitze bis an den Himmel reiche... - (1 Mose 11, 4)
And they said, Go to, let us build us a city and a tower, whose top may reach unto heaven... - (Genesis 11, 4)

Golden Line
Golden Line

Die Jünglinge im Feuer/The Young Men in the Fiery Furnace

Die J�nglinge im Feuerofen
The Young Men in the Fiery Furnace

Er antwortete und sprach: Ich sehe aber vier M�nner frei im Feuer umhergehen, und sie sind unversehrt, und der vierte sieht aus, als w�re er ein Sohn der G�tter. - (Daniel 3, 25)
He answered and said, Lo, I see four men loose, walking in the midst of the fire, and they have no hurt; and the form of the fourth is like the Son of GOD. - (Daniel 3, 25)

Golden Line
Golden Line

Jakobs Traum von der Himmelsleiter/Jacob's Dream of a Ladder

Jakobs Traum von der Himmelsleiter
Jacob's Dream of a Ladder Between Earth and Heaven

Und ihm tr�umte, und siehe, eine Seite stand auf Erden, die r�hrte mit der Spitze an den Himmel, und siehe, die Engel Gottes stiegen daran auf und nieder. - (1 Mose 28, 12)
And he dreamed, and behold a ladder set up on the earth, and the top of it reached upon heaven: and behold the angels of GOD ascending and descending on it. - (Genesis 28, 12)

Golden Line
Golden Line

More Figurenbilder - Page 4 - Weitere Figurenbilder - Seite 4

The Sun Is Shining Through The Night/Die Sonne scheint auch in der NachtTwo Wanderers, Yellow Ochre/Zwei Wanderer, ockerThe Big Shining/Das große Licht

Wanderer, Protected by Holy Hands/Beschützter Wanderer

Wanderers, Red Sun and White Fields/Wanderer, rote Sonne, weiße Felder

Golden Line
Golden Line

Zur�ck/Home - Back/Home
Weiter - Next

[ Home | My Family and I | Paintings from Paradise | Mysterious Paintings | More Paintings from the Bible | More Figurenbilder - Page 1 | Page 2 | Page 3 | Page 4 | My Other Paintings - Page 1 | Page 2 | All the Paintings | Computer Paintings - Page 1 | Page 2 | Page 3 | Page 4 | Page 5 | Page 6 | Art Links | Art Rings | Awards - Feedback/Guestbook | More Awards - Page 1 | Page 2 | Page 3 | Sign Guestbook | View Guestbook | E-Mail | E-Greetings | Win My Award | My Other Web Sites ]

All Paintings Banner

[ Hauptseite | Meine Familie und ich | Paradiesbilder | Geheimnisvolle Bilder | Weitere Bibelbilder | Weitere Figurenbilder - Seite 1 | Seite 2 | Seite 3 | Seite 4 | Meine anderen Gem�lde - Seite 1 | Seite 2 | Alle Gem�lde | Art-Hinweise | Art-Rings | Auszeichnungen - Feedback/G�stebuch | Weitere Auszeichnungen - Seite 1 | Seite 2 | Seite 3 | Ins G�stebuch eintragen | Das G�stebuch ansehen | Meine anderen Web-Sites ]

Golden Line
Golden Line

The Painter ULRICH LEIVE

Golden Line
Golden Line