Innlegg #1

Vi overnattet på Gardemoen flyplass, den er åpen hele døgnet så det gikk fint, og så ble det 4 timer venting i Amsterdam. 12 timer senere var vi i Hong Kong, der rakk vi ikke flyet som gikk til Cebu, for vi var forsinket 30 min. Så vi fikk beskjed om og ta neste om 4 timer, og det gikk ikke lenger en til Manilla, sliten som vi var i fra før, ble ikke dette noe bedre. Så ble det 4 timer i Manilla før vi tok det til Cebu, ankomst kl 2200 lokal tid mot normalt kl 1200. bagasjen fikk vi ikke før dagen etterpå.

Men selskapet sponset alt fra mat og de møtte oss pa flyplassene med skilt LINERUDT på magen, der fra ble vi hjulpet med neste booking osv. Kjempeservice fra Catey Passific.

i loset inn på hotellet med en gang for jeg har vært mange ganger her i fra før, så jeg har sett meg ut hotell, jeg prutet på prisen som vanlig i fra ordinær pris ca. kr 450,- til kr. 80,- per natt, og da selvfølgelig at vi bodde der min. 1 mnd. Jan trodde ikke sine egen øyne da han fikk se rommene, med to store senger med silke,

Han har funnet sin make, men mer om det senere.

Jeg kom meg omsider på nett med mye irritasjon, det er ikke bredbånd eller ISDN her, bare gamle 28 modem som er koblet 20 maskiner i fra før på, så skal jeg ha mulighet må det bl kl. 7 om morgenen eller kl. 01 om natta.

Eller har vi rukket et par gigafester, vi har dungevis med likør, brandy og øl, jeg ble helt på druen så jeg villet ikke slutte så jeg for på egen hånd ut på natta, men det ble happy ending.

Har vært en del skyteepisoder der svigers bor, noen  er drept og så er det hevn som foregår av eller annen grunn. Så jeg sendte ikke Marlyn og Kate i fra meg i dag, for hun bruker og besøke foreldrene sine i Banawa om dagene. Politiet er en spøk her nede, de som skyter gjemmer seg, så de bare returnerer igjen, og så ser du dem ikke mer. Så det vil jo gi grobunn for mer gjeng oppgjør. Ellers er det så ganske ufarlig her nede, folket er greie og de fleste møter deg med et smil.

I dag er det valetine dag, så det ble parfyme til kona og Jan kjøpte forlovelsesrinnger, han skal spørre foreldrene hennes om og få gifte i kveld, en skikkelig valetin romantikk som foregår her.

I kveld skal vi i boblebad og basseng etter en middag, biff på hotellet koster ikke mer en 20 kr.

Kona har vært og shoppet dag, så har vi ei jente på 10 år som er rom kamerat til Kate, de leker og sover i samme seng. Så hun stortrives her nede

For og gå til neste innlegg trykk på #2 Hvis det ner flere da.