adres? op 't web? forget it!
geboren? jawel! eens, lang geleden... op de dag dat ik deze pagina maak ruim 40 jaar terug
Ik houd van muziek, schilder- en beeldhoudkunst, literatuur, natuur en nog heel veel meer
Ik weet -eigenlijk uit nood geboren- erg
veel van computers, hardware, firmware en software.
Eigenlijk vind ik het hoog tijd voor de volgende computer-revolutie. (meer
uitgebreide uitleg onder constructie)
Misschien komt er hier ook een support link,
maar dat is veel werk
Ik houd me met politiek bezig, ook daarover later meer op deze pagina
Verder heb ik een heeeel wijde interesse, zeg maar in alle aardse en astronomische zaken. Zaken als religie, occultisme, astrologie, bijgeloof en UFO's zijn met mij zelden en dan nog alleen heel nuchter te bespreken.
Ik zit momenteel zonder werk ten gevolge van een bypass operatie die ik in 1997 heb moeten ondergaan. Ik moet nog dagelijks medicijnen slikken, wekelijks mijn bloed laten controleren, regelmatig naar de chirurg voor controle en er zijn helaas nog steeds dagen dat ik tot weinig of niets in staat ben. Toch zou ik niets liever willen dan verlost worden van de (A)sociale dienst die me behandelt alsof ik de boel wel aan het frauderen zal zijn, niets heel laat van het begrip "privacy" en dat alles voor een uitkering die net te veel is om van dood te gaan. Bij voorkeur zou ik dingen doen als web sites in elkaar draaien, vertalingen van/naar (technisch) Engels maken, illustraties maken, schrijven voor een tijdschrift, correctie, opmaak, redactie.... wat dan ook, als ik er maar mee in mijn eigen levensonderhoud kan voorzien en mijn eigen tijd kan indelen.
Heb je iets voor me of weet je iets, download dan hier mijn Curriculum Vitae