\n") srce.document.write("<form name='abcdef'>\n") srce.document.write("Only \n") srce.document.write("<input type='text' name='a' size=2 value=''> years, \n") srce.document.write("<input type='text' name='b' size=2 value=''> months, and \n") srce.document.write("<input type='text' name='c' size=2 value=''> days left until "+m2+"/"+document.me.d.options[document.me.d.selectedIndex].value+"/"+document.me.y.options[document.me.y.selectedIndex].value+"!!!</form>\n") srce.document.write(" \n") srce.document.write("<script language='Javascript'>\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("<!--\n") srce.document.write("// please keep these lines on when you copy the source\n") srce.document.write("// made by: Nicolas - http://www.javascript-page.com\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("var Temp2;\n") srce.document.write("var timerID = null;\n") srce.document.write("var timerRunning = false;\n") srce.document.write("function arry() {\n") srce.document.write("this.length = 12;\n") srce.document.write("this[0] = 31;\n") srce.document.write("this[1] = 28;\n") srce.document.write("this[2] = 31;\n") srce.document.write("this[3] = 30;\n") srce.document.write("this[4] = 31;\n") srce.document.write("this[5] = 30;\n") srce.document.write("this[6] = 31;\n") srce.document.write("this[7] = 31;\n") srce.document.write("this[8] = 30;\n") srce.document.write("this[9] = 31;\n") srce.document.write("this[10] = 30;\n") srce.document.write("this[11] = 31;\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("var dte = new arry();\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("function stopclock () {\n") srce.document.write("if(timerRunning)\n") srce.document.write("clearTimeout(timerID);\n") srce.document.write("timerRunning = false;\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("function startclock () {\n") srce.document.write("stopclock();\n") srce.document.write("showtime();\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("function showtime() {\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("now = new Date();\n") srce.document.write("var CurMonth = now.getMonth();\n") srce.document.write("var CurDate = now.getDate();\n") srce.document.write("var CurYear = now.getFullYear();\n") srce.document.write("now = null;\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("if ("+document.me.d.options[document.me.d.selectedIndex].value+" < CurDate) {\n") srce.document.write("CurDate -= dte[CurMonth]; CurMonth++;\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("if ("+document.me.m.options[document.me.m.selectedIndex].value+" < CurMonth) {\n") srce.document.write("CurMonth -= 12; CurYear++;\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("var Yearleft = "+document.me.y.options[document.me.y.selectedIndex].value+" - CurYear;\n") srce.document.write("var Monthleft = "+document.me.m.options[document.me.m.selectedIndex].value+" - CurMonth;\n") srce.document.write("var Dateleft = "+document.me.d.options[document.me.d.selectedIndex].value+" - CurDate;\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("document.abcdef.a.value = Yearleft;\n") srce.document.write("document.abcdef.b.value = Monthleft;\n") srce.document.write("document.abcdef.c.value = Dateleft;\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("timerID = setTimeout('showtime()',1000);\n") srce.document.write("timerRunning = true;\n") srce.document.write("}\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("startclock();\n") srce.document.write("// -->\n") srce.document.write("\n") srce.document.write("</script>\n ") srce.document.write("