<script language="Javascript1.2"> <!-- // please keep these lines on when you copy the source // made by: Nicolas - http://www.javascript-page.com var tags_before_clock = "<big>" var tags_after_clock = "</big>" if(navigator.appName == "Netscape") { document.write('<layer id="clock"></layer><br>'); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ document.write('<span id="clock"></span><br>'); } function upclock(){ var dte = new Date(); var hrs = dte.getHours(); var min = dte.getMinutes(); var sec = dte.getSeconds(); var col = ":"; var spc = " "; var apm; if (12 < hrs) { apm="PM"; hrs-=12; } else { apm="AM"; } if (hrs == 0) hrs=12; if (min<=9) min="0"+min; if (sec<=9) sec="0"+sec; if(navigator.appName == "Netscape") { document.clock.document.write(tags_before_clock +hrs+col+min+col+sec+spc+apm+tags_after_clock); document.clock.document.close(); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ clock.innerHTML = tags_before_clock+hrs +col+min+col+sec+spc+apm+tags_after_clock; } } setInterval("upclock()",1000); //--> </script>