15/2-02
Vi er en gruppe gutter som skal prøve og lage en sjuk tuning klubb. Meningen er at vi skal få (leie, låne) et verksted, som det kan være muligheter for å skru, men det ser dårlig ut hit til. Hvis du vet om et verksted som er til utlån i nærheten Nesodden, eller på Nesodden send meg en mail. Vi du vil bli medlem kan du sende meg en mail så kan jeg vurdere det. Hvis du har noen bilder av din bil eller andre biler, kan du sende de til meg vi e-mail.
14/3-02
Når har vi kanskje fått verksted, det er en gård ved sag & høvleri, litt uten får Frogn kommune. På denne låven må vi restaurere taket. Vis alt går i boks vil vi få et verksted i løpet av sommeren. I låven er det god plass til en bil + verktøy, vis vi må ha inn 2 biler en gang kan det gå bra. Så nå er det lurt og melde seg inn.
17/3-02
På søndag var vi og så på det kommende "verkstedet". Det var bedre en vi trodde, vi får plass til to biler og kanskje tre. Vi må rive en god del, etter det skal vi spikre på et par plater på vegende, så det blir til et lokale. Men først må vi på løv og han som eier dette. Vi håper vi får en positiv tilbake melding. På fredag 14 kraset Per Christoffer med bilen sin. Det så ikke bra ut, ble noen stygge bulker.