Dette er Bjørn Helge Olsen (Rakett-Olsen) som spilte som reservespiss ut 97 sesongen

Her er MAAKEBERGET på vei til Oslo for å se FKH slå Skeid med tre mål . (Jarle Wee , Vegard Berg Johansen og Asbjørn Helgeland)

Her er et bilde av Jostein Grindhaug. Åkragutt som spiller på midtbanen på FKH. Går forresten på samme skolen som meg.

Her er jeg sammen med Vegard Berg Johansen på fest etter sesongavslutning 97, samme dag FKH slo Lillestrøm med et mål i siste serierunde. Han spiller sesongen 99 for sinmoderklubb, Lofoten. Han er en ung lovende spiss , og en svært sympatisk fyr som jeg ønsker all lykke videre i karrieren.

Noen andre MAAKER.

Stallen sesongen 98.

FKH 97

I 1997 slo FKH Viking i to treningskamper og begge seriekampene . Her er bilde fra Stavanger stadion etter FKH scoring.

Conny Karlsson heter mannen som har ledet FKH opp til eliten.

En munter gjeng samlet på WEMBLEY, Maakebergets stampub i Haugesund.

Stemning på Stadion.

Her er et lite bilde av Arthur.Han var en av de første så besøkte sida mi.Han er keeper på Torvastad IL. Han har også spilt på Vard, som er en av FKH`s mange lokale rekrutteringsklubber. Selvfølgelig er Arthur en ivrig FKH supporter.

Jostein og Tor Åge i kamp med Ole Bjørn Sundgot og Molde i serieåpningen 98 som vi dessverre tapte 2-3.

Skuffede Magnus og Jostein etter at Kjell Roar Kaasa scoret mot oss på Bislett i 2. runde . Nok et smertelig 3-2 tap. Men vi gir aldri opp.

tilbake til hovedsiden