Gezocht en gevraagd....

Verkopen/ruilen/bieden

Een nieuwe service van de Feyenoord Historie Homepage. De vele oude boeken, foto's, kaartjes, vaantjes en alle andere attributen die op de markt te krijgen zijn, willen nog weleens van eigenaar verhuizen. Heeft u iets wat van de zolder af moet, dubbele exemplaren of een Feyenoord-attribuut welke u gewoon van de hand wil doen.....hier is uw kans. Vul onderstaand formulier in en vergeet niet uw e-mail adres te vermelden.

Vragen van informatie

Het kan zo zijn dat u voor uw verzameling thuis nog informatie nodig heeft. Misschien mist u net die ene uitslag welke uw opsomming compleet zou hebben gemaakt, of vraagt u zich af wie nu op die oude foto staan. Ook met deze vragen kunt u hier op deze pagina terecht.

Uw naam: Uw E-mail adres: Ik wil:

U waardeert deze site met een: Uw favoriete onderdeel:

Als particulier heb ik het volgende aan te bieden/ruilen/verkopen/vragen:

(uw aanmelding kan alleen aangenomen worden als u alle velden heeft ingevuld)

(de webmaster heeft het recht om berichten te weigeren en/of aan te passen)

Informatie over.....Ruilen/bieden/verkopen......

Feyenoord - PSV programmaboekjes

Wat ik heb aan te bieden/verkopen/ruilen: Ik zoek info over alle gespeelde KNVB / Amstelcup wedstrijden
Zo compleet mogelijk : stand, opstelling, waar gespeeld, scheids, scoreverloop, gele & rode kaarten.
B.v.d Chris!!!

Waardeer deze site met een: 8; Favoriete onderdeel: historie Feyenoord

Ingestuurd: oktober 1999

E-mail naar: Chris

Wellicht ben je geinteresseerd in Enveloppen/zegels van Feyenoord uit de jaren 1970 en 1971. Kijk dan even op mijn homepage: (sorry, Ajax staat er ook bij)
http://www.aniceguy.demon.nl/homepagevoetbal.htm

wie weet zit er wat voor je bij! Laat het me dan even weten!

Waardeer deze site met een: 7; Favoriete onderdeel: Fuck You

Ingestuurd: september 1999

E-mail naar: J.W. Roetman

Wat ik heb aan te bieden/verkopen/ruilen: Ets ca. 30 x 30 cm gemaakt ter gelegenheid van de heropening "stadion Feyenoord"
1995. Het betreft nummer 224 van de 250 stuks. Bod gevraagd boven de fl.500,--

Waardeer deze site met een: 9; Favoriete onderdeel: Stadion Feyenoord

E-mail naar: A.F. van Wijnen

Feyenoord pasjes

Beste Feyenoord vrienden,
Ik ben op zoek naar alle pasjes die met Feyenoord te maken heeft, ik spaar namelijk Telefoonkaarten en allerlei soorten pasjes, bijv.zolas het pasje van de Champions League, uiteraard na gebruik.
Verder weet ik niet of iemand het toevallig zoekt maar ik heb nog steeds een kartje thuis liggen van de wereldbeker finale Feyenoord-Estudiantes de la Plata.

Waardeer deze site met een: 9; Favoriete onderdeel: historie Feyenoord

E-mail naar: Willem

Programmaboekjes

Ik ben op zoek naar programmaboekjes van Feyenoord. Het maakt niet uit van welke wedstrijd. Ik heb niet veel om te ruilen, maar betalen is geen punt. Mijn doel is om in de toekomst een Feyenoord-programmaboekjes-vereniging op te richten.

E-mail naar: Ronald

Titels van boeken gevraagd

Wie kan mij helpen aan zoveel mogelijk titels(evt. auteur en uitgavejaar) van boeken die over Feyenoord geschreven zijn, zodat ik mijn verzameling kan proberen uit te breiden. Ik heb al een groot aantal boeken, maar ik heb volgens mij nog lang niet alles. Weet je een titel? Stuur hem mij dan svp., zodat ik een zo compleet mogelijke boekenlijkst van feyenoord kan samenstellen.

Ingestuurd: augustus 1999

E-mail naar: Erik

Alles van Feyenoord voor 1985

Gezocht alles van feyenoord van voor 1985.bied zeer goede prijs mits in zeer goede staat.

E-mail naar: Rob

Kranten van Feyenoord aangeboden

Feyenoord kranten vanaf eerste uitgave hoef ik niets voor terug

Waardeer deze site met een: 9; Favoriete onderdeel: ''Fuck you'

E-mail naar: Erik

Feyenoord boeken gezocht

GEZOCHT: BOEKEN. In elk geval de volgende titels: Het Feyenoord OPEL-boek(1986, Lex Muller en Matty Verkamman), gedenkboekje kampioenschap seizoen 1931/32,25 jaar RV & AV Feijenoord (1933, L.A. Heesakker en J.M. Weber), boek Stadion Feijenoord (1937), krant 'De vlaggen uit! De poort gaat open' (in 1937 huis aan huis in Rotterdam verspreid), Jubileumboek 30 jaar RV & AV Feijenoord (1938, L.A. Heesakker), Feijenoord vliegt naar Curacao (1946), Oog in oog met Ernst Happel (1969, F.R. Bonte),Theoooooooo (1970, Rob Vente). Ruilmateriaal aanwezig: onder meer sjaals en andere boeken.

E-mail naar: Boudewijn

Feyenoord boeken gezocht

Ik ben op zoek naar VOETBALBOEKEN

Waardeer deze site met een: 7; Favoriete onderdeel: historie Feyenoord

E-mail naar: Appie

Boeken Feyenoord

Ik heb tekoop een boek over de Historie van Feyenoord.
Het is het boek:
"Geen Woorden Maar Daden" van Phida Wolff.
Het is een oud boek uit 1971 en het is een tweede druk. Het is geillustreerd met talrijke foto's uit het verleden en heden(tot 1971) Het is een dik boek(355 blz) Echt iets voor de verzamelaar die "alles" van Feyenoord wilt hebben. Werkelijk een schitterend boek.

Wie doet een bod ???? (wel serieus graag)

Waardeer deze site met een: 7; Favoriete onderdeel: historie Feyenoord

Ingestuurd: juli 1999

E-mail naar: A. van der Wulp

Also visit the informative management site for management and students

Terug naar de homepage / historie Feyenoord / De Kuip / fotogalerie / general sitemap

Bas production 1998 Mail kan worden gestuurd naar Bart. Alvast Bedankt.