sb.gif (37073 bytes)                    Dj Mad Max         sb.gif (37073 bytes)        

Politiske vittigheder
  1. En Mand g�r ned af stranden, da han ser en gammel d�se i sandet. Han sparker til den, og i det samme kommer der en �nd ud af d�sen.
    "Du har f�et mig ud af d�sen" siger �nden, "Derfor f�r du et �nske"
    Manden t�nker sig lidt om, og siger "Kan du s� ikke lave en motorvejsbro til USA?"
    �nden: " Det var lige godt ikke s� lidt, der er ikke noget andet?"
    Manden:" Jo, hvis du kan give alle Socialdemokraterne p� Christiansborg noget mere hjerne?"
    Hvor efter �nden svarede: " Og hvor mange spor skulle den motorvej have? "

2. Hvad er forskllen p� Nyrups slips og en ko hale?
    ko halen d�kker hele r�vhulet.

3. Uffe Elleman, Poul Nyrup og Mogens Lykketoft er omkommet ved et flystyrt. De v�gner noget fortumlede og opdager at de er havnet i helvede. Kort efter �bner en d�r sig, og den grimmeste kvinde de nogen sinde har set viser sig bag d�r�bningen. Hun er mindre en en meter h�j, lugter som ind i helvede og har bylder over hele kroppen.
    I det samme lyder en dyb rungnrende stemme: "Uffe Elleman, DU HAR SYNDET, s� du skal tilbringe evigheden i seng med denne kvinde" Derefter bliver Uffe Ellemann f�rt ind til kvinden af djaevlens h�ndlangere og d�ren lukket og l�st.
    Poul Nyrup og Mogens Lykketoft st�r chokerede tilbage. Kort efter �bner endnu en d�r sig, og en (om muligt) endnu grimmere kvinde kommer til syne. Hun er over 2 meter h�j, tromlefed og omsv�rmet af fluer og andet kravl.
    I det samme lyder en dyb rungnrende stemme: "Poul Nyrup, DU HAR SYNDET, s� du skal tilbringe evigheden i seng med denne kvinde" Poul Nyrup bliver f�rt ind til kvinden af djaevlens h�ndlangere og d�ren lukket og Mogens Lykketoft st�r chokeret og alene tilbage. Lidt efter �bner en tredie d�r sig, og en kvinde, der ligner Tina Kj�r umiskendelig meget kommer til syne. Mogens Lykketoft liver op, og er s� sm�t p� vej til at g� hende i m�de, da en buldrende stemme lyder:
    "Tina Kj�r, DU HAR SYNDET........"

4. Poul Nyrup og Mogens Lykketoft, var en tur i �gypten for at se p� pyramider og ville leje en kamel til at transportere dem ud til pyramiderne. De var dog for n�rrig til at leje hver deres s� de lejede kun en kamel og drog af sted.
    Vel ankommet til pyramiderne var der ingen mennesker eller kameler tilstede s� de bandt bare deres kamel til en p�l og gik ind. Et par timer senere skulle de hjem men i mellemtiden var der kommert hundredevis af mennesker og kameler og Poul Nyrup spurgte nu "Jamen hvordan finder vi nu vores kamel?"
    Mogens Lykketoft svarede at det var ikke noget problem og begyndte at l�fte halerne p� kamelerne en for en, da Poul Nyrup pludselig sp�rger hvad det skal g�re godt for?
    "Jo" svarede Mogens Lykketoft "Da vi drog afsted h�rte jeg den ene beduin sige til den anden beduin "Se lige den kamel med de to r�vhuller...."

5. Hvad kaldes Clintons buksegylp?
    US OPEN

6. Poul Nyrup var ude at k�re med sin chauff�r, pludselig kom der en gris farende over vejen som de ramte.
    Nyrup bad sin chauff�r g� ind p� g�rden og fort�lle, hvad der var sket.
    Der gik en time
    Der Gik to timer og Nyrup blev nerv�s.
    Der gik tre timer og endelig kom chauf�ren stangstiv tilbage.
    "Hvorfor skulle det tage s� lang tid" Spurgte Nyrup.
    "Jo, jeg fortalte dem bare at jeg var Nyrups chauff�r og jeg var kommet til at k�re svinet over og s� gav de mig �l og br�ndevin, og ville slet ikke lade mig g�.

7. Hvad kalder man en centrum demokrat der spiller pik?
    En CD afspiller.

8. To m�nd er de eneste der overlever et skibsbrud. De f�r k�mpet sig op i en redningsb�d.
    Efter ti dage, hvor de n�sten er t�rret ud, f�r de �je p� en lille genstand i vandet. De samler den op og det viser at v�re en magisk lampe. De gnider p� den og vupti kommer lampens �nd.
    Han siger: "Nu har jeg opfyldt tre �nsker hver gang og det er jeg �rlig talt lidt tr�t af, s� i f�r kun et �nske."
    Den ene mand skynder sig at sige:" Vi �nsker alt det �l vi kan drikke resten af vores liv" og straks bliver alt vand i havet til �l.
    Da siger den anden mand:"Virkelig smart Einstein, nu er vi n�d til at pisse i b�den."

9. Hvad sker der hvis De Radikalde vil bygge en kirke?
    Det bliver til en moske

10. Hvad er der galt med Nyrups briller?
    De sidder p� hovedet.

11. Hvordan fandt Hans Engell ud p� Helsing�r-motorvejen?
    Han sjussede sig frem.

HOME   VITTIGHEDER