587 siden den13/12 2000 and still counting!!!
TMIAL sidst opdateret: 11/5 2001

chart.dk

Opdaterings arkiv

11/5/01

Der er hermed blevet opdateret. Kraftigt. Jeg tror at denne opdatering er den største nogen sinde. Og det var hårdt. Av min sko. Men det var det værd! Jeg er faktisk ret stolt over at jeg kunne finde ud af det her. Nåh, men her er en lille liste:

Jeg har opdateret designet (og det er jo for 7. gang det her), hvilket du nok har opdaget
"Undermenuerne" er tilbage, nu endnu bedre
Et link mere
En masse TMIAL
Øøøh... var det det? Det føltes sgu som meget mere...

Næste version blir jo så 8.7, glæd jer!

16/4/01
Jeg havde tåget lidt ved datoerne, det er rettet nu. Og en ny film! Wow!

15/4/01
Jaaah, så opdaterede jeg endelig igen. Så alle jer der har siddet og ventet: Vær glade igen!
Der er smækket et (lettere redigeret) billede af min klasse op, check det ved at sige "Tusmørke" og klikke her.
Eller osse er det her.

Og juhu! Namezero har endelig fjernet mit .net domæne! Eller æv...

4/4/01
Nyt spil!!! Eller... Det er i hvert fald shockwave. Kig det her! Det er lidt grineren allivel.

Og aprilsnar, jeg har aldrig købt en stylte.

28/3/01
Mindre opdateringer. Og så skal det forresten lige siges at TMIAL 401-410 er fra Sælunge... Så ved I det...

26/3/01

Så er der et link mere, og det fører dig direkte til Foreningen Mod Sommertid, for sommertid er sgu da noget lort. Helt ærligt. At stå op en time før bare for at enten:

1. Spare 0.00087 kr om året

2. Have dejlige lyse aftener (og til gengæld kolde mørke morgener)

3. At beholde en tradition fordi det er herre fedt

Det er sgu da noget underligt noget!

25/3/01

Rettet mindre fejl på siden. Og jeg har bestemt mig for kun at opdatere TMIAL counteren når der kommer nye ting der, så det her bliver sidste gang jeg osse skriver det under opdateringer:

TMIAL er blevet opdateret

24/3/01

Så er det jo i dag at Namezero, de frækkerter, har tænkt sig at fjerne Sputnic-Films.net, og jeg tror på dem denne gang. Og i den anledning har jeg opdateret designet, men det er jo nærmest blevet noget jeg gør hver uge nu... Men i hvert fald er det blevet bedre. Sgu. Og lidt flere TMIAL ting.

20/3/01

Jeg har fundet ud af at Namezero har udskudt det flere gange og nu er de oppe på den 24. Så det gætter vi på.

14/3/01

Regler til Øl Magic smækket op og nu skulle det hele gerne se ud som det skal. Og lidt flere TMIAL ting!
Og så er det jo i dag at jeg skulle miste .net domænet, men det er ikke sket. Måske i morgen så.

13/3/01

Jeg fandt endnu en fejl i det ny design: Netscape kan ikke finde ud af at give tabellen med TMIAL counteren en anden farve og Windoze IE har stadig problemer med det ny logos noget. Men om ikke andet så har jeg nu fået fjernet den fejl som der var under Mac IE og siden kører nu bedst med denne. Jaaah.
Og så et lille link til Sirious Sortsnak

13/3/01

Så er det i morgen at mit .net domæne udløber. Håber at du ved det.
Og voila! Nu er der en TMIAL genvej på alle sider + en TMIAL counter! Det der er lavet mest af er TMIAL i dag (tak, JULEFAR). Men der er osse blevet plads til et lille link, nemlig til Strileforcecenter.com, og der må du hellere ta hen og downloade 1,60 når den kommer i næste uge! Sgu!
Nåth ja, og det ny logo gør som det skal nu. Det gjorde det ikke før. Jeg tror det var det.

11/3/01

Hey! Tænker du det samme som mig, B1? Næh, medmindre du tænker på at kneppe en vej.
Nåh, men det jeg ville sige er at jeg har opdateret TMIAL igen! Nu er jeg kommet op på 300! Almost there! Anyway, jeg kunne ikke opdatere siden i torsdags, men fuck det. Det kan jeg nok godt i dag.

8/3/01

Namezero har været flinke igen. Juhu. Og så er der et nyt design igen!!! Wheee!!! Jeg lavede et ny design på DSRs side og tænkte at det var ikke helt fair at det ikke var min egen side der så så herre godt ud, og så prøvede jeg at gøre det igen. Men det gik ikke helt som jeg havde håbet, æv æv. Men det er da bedre end før sgu! ... selvom der nok er en del fejl.

6/3/01

Jaaah! Namezero har været flinke og ladet mig beholde .net domænet lidt længere!

25/2/01

Alt jeg har prøvet at opdatere fra d. 16 og frem er blevet opdateret i dag. Det er Fortunecity og deres dumme ftps skyld. Det er sgu 15 MB jeg skal uploade! Og nu er der osse en .zip fil med ElephantBoom, Quicktime filmen...

21/2/01

Der er kommet en film mere op og nu er der sårn nogle baggrundsnogle... Hvorfor ved jeg ikke. Men ikke TMIAL!!! OMG!

19/2/01

Nu har jeg ordnet en masse links. Og TMIAL.

16/2/01

Nu var der pludselig problemer med IE, men det skulle gerne virke nu. Der er osse sket det at Namezero der gav mig den gratis .net URL er blevet lidt sure fordi jeg havde fjernet deres reklame så jeg blir nødt til at skifte URL, så fra d. 2. marts er det altså sputnicfilms.cjb.net, næsten det samme. Nu skulle der osse gerne være .zip filer med mine fede film så de kan downloades. Yay. Og den nyeste skulle osse gerne være oppe idag. Og TMIAL.

14/2/01

Menuen er bedre og nu er opdateringerne flyttet over i noget andet, men der er stadig de 3 seneste her på forsiden (wow, prof!). Nu har jeg igen prøvet at gøre min side ok på netscape, men det virker nok ikke. Og så er der sgi kommet endnu en film op, den her er gået lidt i skole så den er næsten ikke de 4,6 (!) MB værd. Og TMIAL lidt.

4/2/01

Nu opdaterer jeg lige så tekstfarven passer bedre. Wheee. Nåh, men jeg har et lille problem med Netscape, og det er vist noget med et fucking Java script. Hvis der er nogen der ved hvordan man går uden om Fortunecitys javascript, så skriv lige til mig...

tmia er osse blevet opdateret31/1/01

Voila! Så dumpede Adobe Photoshop ind på min lille computer. Og det blev da lidt bedre, ikk? Men det er alligevel lidt besværligt at bikse med grafik, så måske kommer der endnu en opdatering når Fireworks bliver noget jeg ejer...
Hvorfor hoppede jeg til 5.0 og lige over 4.0? Fordi så er der kortere til vandet! Og sko.

og TMIA igen igen

24/1/01 - lidt senere...

Wow! Jeg har kigget lidt på Dreamweaver (mit web-program) og har fundet ud af en fed ting, så jeg laver snart en mega opdatering! Skohandel! Men det blir den fedeste opdatering nogensinde (kun overgået af den den 6/10/00) så jeg bliver nødt til at vente til på mandag hvor jeg får et nyt grafikprogram... Fucking power!!!
Hvad er det jeg har opdaget, spør du? Check det her! Det fylder osse meget mindre på den her måde! Husk, det her link er kun midlertidig, indtil jeg får Adobe eteller andet og/eller Fireworks!

24/1/01

Flere TMIAL ting, tak til Sælunge og Smokey eller noget...

20/1/01

Lille rettelse på alle sider og tekst øverst på denne side er lavet helt om. Sputnic opdateret, diverse opdateret (billede og bangetabel) og links. Og sæføli er TMIA osse blevet opdateret! Og stavefewjlene er osse væk!

19/1/01

Jeg tror jeg har gjort sårn at Tele Warz først loader og så spiller. Vi får se... Og sæføli er TMIA listen blevet bedre og nu er der et link der med mandrilfilmen. Jeg opdaterer nok snart igen for Sputnic sektionen er stadig lavet af tør haj.

8/1/01

Hehe... Lille bitte fejl med datoen, men fuck det. Nåh, men ellers ikke noget nyt. Ud over flere ting til TMIA listen sæføli. Og så har jeg ændret "i aften" til "en gang i mellem"... Og anti DR er kommet op igen!

4/1/01

Happy New Year! Eller æble... Nåh, undskyld at jeg ikke fik oploadet den sidste opdatering! Undskyld! Tilgiv mig!!! Nåh, men nu skulle den være oppe. Nu har jeg osse fået et logo smidt op og lidt flere ting til top 1000000000 listen.

30/12/00

Wow! Quicktime film (virker måske ikke)! Opdateret! Yeah! Nu! Og! Top 1000000000 listen! Er osse opdateret! Frisk! Yes! Fisk!

nårh ja, og så skulle Sputnic osse gerne virke nu

20/12/00

Nu har jeg finpudset lidt, men det er sgu lidt underligt det her nye design. Fuck det. Jeg har fået min top 1000000000 liste op til 87 (!!!) og så skulle de fleste links gerne virke. Min herre store film skulle endelig osse gerne være ordnet og jeg har en ræv. Her er en lille liste over ting som skal ordnes:

Gæstebogen

Afstemningen

Finn Nørbygård

top 1000000000 listen skal være færdig på søndag

Sputnic-sektion

Måske noget mere...

18/12/00

Den mega-opdatering jeg lovede er kommet. Grafikken er ikke for fed, men nå jeg får et bedere grafik program prøver jeg igen. Jeg kunne ikke få zippet en skid, så det er droppet. Du bliver derfor nødt til at lade filmene loade mens du ser på. Jeg vil prøve at få det ordnet. Min nye URL blev så sputnic-films.net og ikke .com, men jeg vil sgu osse ha et .net noget. Og så har jeg selvfølgelig opdateret top 1000000000 listen.

Der er stadig en masse ting der skal ordnes på min nye side så deeet...

17/12/00

Nu har jeg fundet et nyt sted at ha min side så jeg har fjernet flytte beskeden. Jeg vil snart komme med en kæmpe opdatering og min URL vil derefter blive www.sputnic-films.com. Planen for idag er osse at smide .zip filerne op. Nu er Tele Wars oploadet og jeg har opdateret top 1000000000 listen

13/12/00

En top 1000000000 liste under ting, som jeg regner med at ha færdiggjort til jul og en ny film (check den ud, den er herre fed... og lang). Nu kan man osse downloade mine shockwaves. Og så har jeg forresten ordnet den lille fejl der var med å'et i min afstemning. Håber jeg...

6/12/00

En ting til under ting og ændret advarslerne. Der er ugler i munden

26/11/00

Endnu en film under ting

24/11/00

Nu er den film der kom igår med lyd

23/11/00

MEGA opdatering. Nye farver ihvert fald. Og jeg har fjernet konism sektionen, for det er Konism.com der ordner det nu. Fuck der er gået lang tid siden sidst! Jeg har osse lavet en afstemning under ting som nu er den vigtigste sektion

igen om aftenen har jeg nu smidt dræb risser ting op under ting. med lyd!

Og igen igen... endnu en shockwave! Herre fed film om mandrillen!

28/10/00

Ændret linket til min Konisme side til den rigtige, og smidt et link til den op på Links

26/10/00

Jeg har fjernet mit spil igen fordi der var en fejl som jeg ikke helt kunne rette... noget med en fejl der hopper frem, jeg ved ikke helt hvorfor. Men hvis du absolut vil prøve det kan du gøre det her. Nu kan man godt klikke rundt på min side uden at man absolut skal ha' Shockwave, men det ser bedre ud med shockwave, så ta og få fat i det. Nu er der ikke en lisså irriterende farve til de links du allerede har besøgt. Yay... Og WOW! Så er der dukket en lille reklame op nederst!!!

25/10/00

Shockwave ting øverst og ændret farverne, ændret en masse andet, fjernet counteren, den var jeg ikke lige frem stolt af, smidt et "spil" ind på fhv. Giraffer og en advarsel om at man skal bruge Shockwave for at se film og spille, og osse sårn en øverst... det var vist det? Nårh nej, nu er der igen noget andet under fhv. "Vise mænd fra østerland". Det var så det hele.

16/10/00

Ny film under Giraffer, noget andet under Vise Mænd, og en teori mere under Giraffer

12/10/00

Wow! Jeg fik en rigtig counter til at virke! Nu skal den bare fyldes helt ud... Derfor: Fortæl alle dem du kender om sputnic.subnet.dk!

10/10/00

Power film smidt op på Giraffer og bixet lidt...

9/10/00

Stavefejl rettet, opdaterede opdateringer og nu er der en (næsten) rigitg counter nederst...

8/10/00

Smidt subspace.net ind på Links og har lavet en teori til Giraffer! Smag den!

6/10/00

Yay! Jeg har en side på nettet! Jeg byggede osse en fisk af smør på denne dag

Mail mig Links Forsk. kreative udfoldelser Film mm. af Sputnic Films, Inc.