Hallo lieve beeldbuiskinderen Ook kinderen onder de achttien mogen deze pagina zonder problemen bekijken. | |||||||||||||||||||
| Effe voorstellen | |||||||||||||||||||
|
Welkom bij de 'thuis'(?)pagina van: Marius Kalkman Ik woon in een klein dorpje genaamd Nieuw-Lekkerland, gelegen onder de rook van Rotterdam en Dordrecht | ||||||||||||||||||
| Wat doe ik allemaal | |||||||||||||||||||
|
Ik ben 4e-jaars student aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding (ALO) te Tilburg, en hoop dit jaar af te studeren. Na deze opleiding wil ik nog proberen om de PABO verkort af te ronden zodat ik echt 'meester' genoemd mag worden, zonder echter ooit een rechtenboek ingekeken te hebben. Eigenlijk pest ik de gehele dag kleine kinderen en ik wordt er dadelijk nog voor betaald ook: een mooier beroep is er toch niet.
| ||||||||||||||||||
| Wat mij zoal bezighoudt | |||||||||||||||||||
|
(logisch als je gymleraar wordt) De sporten die ik zelf veel bedrijf zijn vooral volleybal (competitieverband bij Molenwiek'74 in Nieuw-Lekkerland) en wielrennen MUZIEK (je kan het zo gek niet bedenken; van Skunk Anansie, Live, Stones en Van Dik Hout tot de andere kant van muziekland en weer terug en HET VROUWELIJK GESLACHT (althans veel leden hiervan) Pamela Anderson, etc. | ||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||
|
This page has been visited
|