-=:PUNK:=- | |||||||||||||||||||
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
Ska n�n g�ra n�tt eller ska samh�llet f�rbli skit ????? Jagmenar , folk m�ste j� inse att n�tt m�ste h�nda !!!!!!!!! | ||||||||||||||||||
Jag, hmm.. vill ni veta n�tt om mej s� kolla h�r. Info , de e blandat m�gel. L�nkar , l�nkar till b�de andra delar av min hemsida och andra sidor p� n�tet. G�stboken , min g�stbok , signa den g�rna. Chat , den aldrig bes�kta chatten. Era l�nkar , l�gg till en bra sida i listan p� l�nkar. SeX, Johan J�nssons hemsida. F�r�ldravarning , f�r�ldravarning.... �vrigt , musik-filer... program.... � s�nt. (under contruction) :-(+ , hata kristendomen !! Maila , om ni vill mig n�got. Astradskolan , skolan , vad �r det f�r p�hitt ? Bilder p� mej � Victor, detta vara vi. Min egengjorda musik, ja , just det. Annas Punksida, en schysst punkare med en schysst hemsida. mer bilder....., ........ Hannas hemsida, kolla den. | Det h�r �r d� min sida i capture: | ||||||||||||||||||
H�r ni.... |
St�r det bara hur ni kan kontakta mig. Ni kan m�jjla p� adressen [email protected] eller [email protected] | ||||||||||||||||||
| Favorite Links | ||||||||||||||||||
This page has been visited times. |