Zo mooi, zo blond maar zeker niet alleen: hier is Christine
Nauwelijks hadden wij ons eerste Marc32-model, Sandra24, aan de jacuzzi voorgesteld, of een tweede kandidate voor deze titel bood zich aan. Onze redactie ontving volgend briefje van Christine25, in het dagelijkse leven beter bekend als Tanja Coekelberghs uit Diest:
Een dergelijke verdoken aanklacht, die wij ten dele weerleggen - kijk maar eens welke prominente rol Floske (noch single, noch beantwoordend aan de ideale maten) op onze site speelt - , verdient een eerlijk antwoord. Met bijzonder veel genoegdoening bieden wij daarom aan Christine de Marc32-model titel. En zoals gebruikelijk stellen wij haar aan u voor: we trokken een voorschoot aan en staken een handje toe bij de afwas ten huize Coeckelberghs.
M32: Christine, het doet ons een genoegen dat jij hebt gereageerd. Stel je eens voor, want niet alle chatters kennen jou
Christine: Ik ben dus Christine, ben 25 jaar, ben getrouwd met Hugo en heb twee kindjes. Ik werk bij De Post, waar ik vroeger collega was van Sandra, het eerste Marc32-model.
M32: Heeft Sandra jou tot deze kandidaatstelling aangezet of speelt er hier een vorm van jaloezie mee ?
Christine: Ik zal daar heel eerlijk en open in zijn. Vroeger, toen Sandra en ik naast elkaar het loket deden in het postkantoor, was er wel een zekere rivaliteit tussen ons om de meest charmante en knappe jongens aan ons loket te krijgen. We gingen daar heel ver in: zover zelfs dat we wel eens cadeautjes kregen van meestal oudere klanten: eens een bloemetje of zelfs al eens een sieraad.
M32: Wij waren nochtans in de overtuiging dat Sandra een verlegen meisje is.
Christine: Dat is zij ook. Ik mag wel zeggen dat ik tot voor mijn huwelijk wel het haantje de voorste van ons twee was..
M32: of het kippetje de voorste in dit geval
Christine: En of, terwijl Sandra daar meestal rood zat te worden, durfde ik nogal eens met mijn oogjes het manvolk om mijn vingertje te winden.
M32: Als hij dichterbij, het vingertje komt .... en zo heb je Hugo ook errond en errond gedraaid ?
Christine: Op een dag wist ik het inderdaad: Hugo stond daar voor mijn loket en ik wist het: hij zou degene zijn, the one and only. En sedertdien heb ik mij daar heel strikt aan gehouden: ik ben getrouwd met de bedoeling om dat ook te blijven.
M32: en dat siert jou, die vaste overtuiging Christine. Ondertussen werd je al twee keer mama
Christine: Twee schatten van kinderen, al zeg ik het zelf. Maar dat neemt niet weg dat ik mij nog altijd volop vrouw voel en me dus erger aan al die bonestaken die in mode en op televisie als norm worden gesteld. Toen ook jij resoluut koos voor een verstokte vrijgezellin als Sandra in de modellenreeks dacht ik: nu is het genoeg, ik moet daartegen opkomen.
M32: Een toeval Christine dat Sandra ongehuwd is, wij discrimineren niet bij de Nieuwe Strijkmobiel N.V. Integendeel we zijn blij dat we jouw brief mochten ontvangen !
Christine: En ik ben er zeer over verheugd dat ik op zo een korte termijn een gunstig antwoord kreeg van jullie en dat we deze week al de eerste fotoshoot konden doen.
M32: Een shoot die bijzonder aardig gelukt is, vind ik zelf, maar daarover laat ik graag onze lezers oordelen natuurlijk.
M32: Conclusie na deze toch wel ingrijpende week in jouw leven ?
Christine: Ook een getrouwde vrouw kan Marc32-model worden; dat noem ik pas een gelijkekansenbeleid !
M32: Christine, ik voorspel het je: jij wordt het rolmodel voor vele dames op deze site ! Gilbert, terwijl ik die laatste pan hier afwas, schenk jij Christine eens een glaasje champi in ?
Wie Marc32-model wil worden, kan steeds een CV met foto doorsturen naar Marc32.
(c) Marc32