SLAVDRÖMMAR

Det är lördag och min ägare skall ha en liten bjudning till kvällen, jag vet inte hur eller vad, men hon har låtit mig förstå att jag är inblandad på något vis. Hon har låtit mig ligga fastbunden över en hård träbänk hon har i vardagsrummet med en uppblåsbar dildo i mig. Emellanåt tittar hon till den och ser till att öka storleken med jämna mellanrum, och mitt anus har inga krafter kvar att hålla emot längre, det gör mig ingenting, det är något jag njuter av men jag skulle aldrig berätta om hon frågade, för då skulle hon antagligen ta fram piskan igen, hon är ganska hård med den ibland..

En stund senare släpper hon loss mig från bänken och drar mig i kopplet jag har runt halsen in i sovrummet, hennes sovrum, jag får sova i klädkammaren med handbojor på händer och fötter givetvis.. på golvet ligger en klädhög.

"Klä på dig" säger hon.
Jag lyder givetvis och kryper fram och börjar kolla vad det är hon tänkt att jag ska ha för kvällen, det är ett par lårhöga stövlar med snörning på baksidan, en latexklänning som är så kort att den bara täcker halva stjärten, men den har däremot en mycket hög hals..svarta stay-ups och ett par långa handskar i nån sorts sidenmodell..

Jag börjar bli orolig, hon vet att jag blir fruktansvärt förnedrad av att bära kvinnokläder, det måste vara något extra på gång i kväll.

När jag fått på mig allting så sätter hon på mig läderremmar runt fotlederna, låren, handlederna och överarmarna. Dildon låter hon stanna kvar i mig. Hon drar ut mig i vardagsrummet igen och smäller till mig över baken; det är tecknet på att jag skall resa mig upp. Jag reser mig försiktigt, klackarna är höga och jag är ovan. Hon slår en ögla över en vanlig lampkrok i taket och fäster i min halsring, hon drar åt den så att jag måste stå alldeles upprätt hela tiden. Mina händer för hon bakom ryggen innan hon kopplar ihop läderremmarna jag har på armarna. Till sist sätter hon på mig en ögonbindel. Innan hon går tar hon ut dildon ur mitt anus och sätter dit en analplugg i stället. Mitt anus är så vidgat att jag nästan har svårt att hålla kvar den.

Hon lämnar mig stående på golvet och övergår till att bära in glas och andra saker som jag inte kan höra vad det är och ställer det på vardagsrumsbordet. Efter 20 minuter ringer det på dörren och hon öppnar. Jag hör två okända kvinnoröster och två mansröster. De står och pratar lite i hallen och jag hör min ägare säga att allt är klart. De kommer in i rummet och jag hör hur de samlas runt mig. En hand klämmer om min pung, en annan glider upp längs mitt ena lår till min stjärtskåra. En annan hand, en av tjejernas för hon har långa naglar, klämmer om min ena skinka och daskar till den lite lätt. Min puls ökar och jag känner rodnaden stiga i mitt ansikte och en av tjejerna som verkar vara rätt ung säger; "men titta, blir han inte lite generad" hon stryker mig över kinden och säger; "bli inte rädd, vi ska ta väl hand om dig..:" hon lägger andra handen om min kuk och börjar massera den, den reagerar direkt och reser sig så att klänningen glider upp en bit. Den ena killen och båda tjejerna skrattar åt mig och jag rodnar ännu mer..

De sätter sig vid bordet och talar lite allmänt om väder och vind och vad som hänt sen senast. Jag hör glas och bestick klirra en stund innan det blir tystare. Någon börjar duka av bordet och korkar upp en flaska vin i stället. Min ägare kommer fram till mig och börjar lossa mina band. Hon tar av mig min ögonbindel och tvingar ner mig på knä på golvet. Rodnaden kommer tillbaka och jag undviker att se någon i ögonen, men jag hinner se att det är två yngre killar och två tjejer i samma ålder. Båda killarna är kortklippta och bär skjorta och bomullsbyxor. Den ena tjejen har långt blont hår i en tofs på huvudet, den andra något mörkare och utsläppt hår. Båda bär svarta kläder. Jag tvingas krypa in under bordet och ligga där. Den ena tjejen har stövlar på sig och hon letar hela tiden lite diskret med ena foten under bordet efter mig och lyckas till sist hitta min stjärtskåra och låter spetsen på skon glida fram och tillbaka. Då och då sparkar hon till mig. Den ena av killarna frågar min ägare om han kan få låna mig lite och jag hör min ägare säga att det är helt ok, bara han delar med sig, båda skrattar till. En arm kommer ner under bordet och får tag i mitt koppel och jag dras upp mellan bordet och soffan, mellan killens ben. Han drar ner sin gylf och från fram sin kuk som redan är hård och ganska så stor. Med kuken framför mitt ansikte så säger han "gillar du att suga kuk?" jag nickar och han säger att då ska jag få vara hans lilla hora hela kvällen. Han tvingar ner mitt huvud mot sin lem och jag börjar slicka den, tar tag med vänstra handen om den och slickar undersidan ner mot hans pung som fortfarande är gömd i byxorna. Jag ser i ögonvrån att den andra killen är i full färd med att ta av sig sina byxor. Jag öppnar munnen och tar in kuken så långt det går, den är grov och fyller upp min mun. Han tar tag i mitt hår och börjar dra mig upp och ner längs hans skaft. Den andra killen får tag i min hand och lägger den på sin kuk, jag börjar smeka den och han har snart ett hårt stånd. Jag smeker hans pung samtidigt som jag får ta den första killens kuk längre och längre in i min mun. Till sist släpper han taget om mitt hår och jag börjar slicka hans kuk igen men nu har tydligen den andre väntat länge nog för han drar mig till sig och trycker brutalt ner mitt huvud mot sitt skrev. Jag tar hans pung i min mun och börjar suga, han skrevar mer och mer så att jag kommer åt att slicka runt pungen och sedan upp mot kuken. Jag tar in den i min mun och han börjar munknulla mig rytmiskt, fortare och fortare. De håller på så en stund, låter mig växelvis suga och runka dem och tjejerna tittar intresserat på och fäller kommentarer om hur glad jag ska vara att de låter mig tillfredsställa deras killar. Tydligen har någon dragit ut bordet en bit, för plötsligt står den ena tjejen bakom mig, hon den blonda, och jag förstår nu att det även är hon som stövlarna, för hon smeker mitt skrev med ena foten, och säger åt mig att skreva mer så att hon kommer åt ordentligt. Rätt var det är så sparkar hon till mig med ovansidan av foten och frågar om jag är tacksam, jag kan inte svara för den ena av killarna har mitt huvud i ett fast grepp och jag har munnen full med hans kuk. Hon sparkar mig en gång till och säger att jag skall få betala för min otacksamhet.

En oljeflaska kommer fram och en behandskad hand börjar smörja mitt hål, ett finger glider in och sedan ett till. Min ägare drar ut mig på golvet och säger åt mig att ställa mig på alla fyra. Jag gör som jag blir tillsagd, men hon vänder mig om så att jag står med ansiktet mot de två tjejerna som nu satt sig i soffan igen. Den blonda lutar sig fram och tar tag runt min haka och ser mig i ögonen. "Du sköter dig nu va? Säger hon med iskall blick, jag nickar och hon ler. "Ditt lilla luder" viskar hon, "gapa", jag gapar och hon spottar mig i munnen. Den andra tjejen ler men säger ingenting. "Jag vet vad du behöver lära dig" fortsätter den blonda, "du behöver lära dig vad tacksamhet är" hon reser sig upp och min ägare ger henne en ridpiska, hon går runt bakom mig där jag inte kan se henne, hon sparkar isär mina ben och drar ridpiskan genom min stjärtskåra en gång. "Nu ska du få lära dig att säga tack", hon piskar till mig hårt över stjärten, "säg det!" jag säger tack och hon piskar till mig än en gång; "högre!" jag höjer rösten och säger tack, hon piskar till mig än en gång och frågar om jag tycker det är skönt att bli piskad. Jag svarar "ja tack" och hon sätter sig igen. "Nu vill jag se vad du klarar av" säger hon och lutar sig tillbaka. Den ena killen, fortfarande med ett kraftigt stånd, reser sig och ställer sig på knä bakom mig och trycker in sin kuk i mig direkt, det gör lite ont, mest för att det var oväntat, jag har aldrig blivit knullad av en kille förut, "nu ska du bli av med oskulden ordentligt, förstår du" ler den blonda. "Hoppas att det inte blir för jobbigt för dig lilla gubben". Killen tar ett ordentligt tag om mina höfter och börjar knulla mig sakta. Jag tappar luften först, ovan vid känslan och min puls ökar kraftigt. Kille nummer två ställer sig nu på knä framför mig och lutar sig bakåt. Jag förstår inte först, så han tar tag i mig och tvingar in sin kuk i min mun. Jag suger och slickar hans kuk medan tjejerna intresserat tittar på, viskar i varandras öron så att jag inte ska höra. Den ena har nu börjat knulla mig fortare och det gör ont en del men jag känner hur någon, antagligen min ägare häller på mer olja över min skåra och det börjar glida lättare. Han slår mig över skinkorna då och då medan han ökar takten. Jag känner hans kuk pulsera mer och mer i mig och antar att det snart ska gå för honom. Han säger något till sin kompis och de byter plats, lägger mig på rygg med en kudde från soffan under min rygg, jag får in kuk nummer två i mig, den blonda reser sig och drar isär mina ben så långt det går, hon håller dem nästan rakt upp i luften. Den första killen torkar av oljan från sin kuk med en handduk innan han ställer sig på alla fyra över mig och börjar knulla mig i munnen. Precis innan det går för honom sätter han sig på mig och sprutar i min mun och över mitt ansikte, sedan reser han sig upp och flyttar på sig. Han tar över den blonda tjejens sysslor, dvs att hålla isär mina ben, hon ställer sig bredbent och säger åt mig att ta ett djupt andetag, vilket jag gör, sedan drar hon upp sin kjol och sätter sig i mitt ansikte. Hon gnuggar sitt underliv över hela mitt ansikte, jag tackar gud för att hon är rakad för hon lägger nog nästan hela sin vikt över mig. Jag kan inte andas, men till sist reser hon sig för att ge plats åt kille nummer två som nu dragit ut sin kuk ur mig, något jag knappt märker för blondinens omilda behandling. Han ställer sig också på alla fyra och rammar in sin kuk i min redan vidöppna mun och munknullar mig hårt och fort. Precis när det går för honom så drar han sig ur och jag får ytterligare en dusch i ansiktet. Min ägare drar upp mig på knä och sätter på mig handbojor bakom min rygg och säger att nu ska jag få vila. Hon säger vila på ett sätt som får mig att förstå att så inte alls är fallet, samtidigt som jag ser blondinen sitta i soffan med kjolen uppdragen och benen uppdragna. Min ägare knuffar mig över dit, mot blondinens skrev som är helt blankt av såser. "Tvätta", säger hon åt mig och trycker ner mitt ansikte i det. Jag slickar runt musen, upp på låren och tillbaka igen, blondinen är tydligen inte nöjd för hon börjar jucka emot och trycker mitt ansikte mot sig. Dessutom vill hon inte bara bli ren, för efter en bra stund så är hon fortfarande inte nöjd. Hon låter mig titta upp en stund och jag ser hur de två killarna övergått till att idka förspel med den andra tjejen på golvet. Hon ger mig en örfil och säger "jag tror att jag hinner ta hand om dig en stund innan det blir min tur". Hon frågar min ägare om hon kan få låna sovrummet en stund, för att "ladda upp" lite. Det är tydligen ok, för hon drar iväg med mig, jag måste givetvis krypa efter henne. Hon stänger dörren efter sig i sovrummet och ställer sig framför mig. "Tvätta mina skor" säger hon. Jag börjar slicka skaftet på hennes ena stövel men efter en stund stoppar hon in spetsen på den i min mun. "Sug" säger hon. Efter en stund har hon tröttnat på att se mig förnedras, så hon ställer sig på alla fyra i sängen, bredbent. "Slicka min röv" befaller hon och jag lyder, jag slickar först runt hennes anus, för att sedan sticka in tungan i henne så långt jag kan, precis så som jag blivit uppfostrad att göra. Hon låter mig hålla på så en stund innan hon tröttnar på det också och drar upp mig i sängen och lägger mig på rygg. Hon sätter sig grensle över mig och min reaktion låter inte vänta på sig.."Såååå, min herre önskar bli stimulerad?" säger hon med spelad förvåning. Hon backar neråt, sänker sitt huvud över min kuk och tar mitt ollon mellan sina röda läppar. "Jag älskar att suga kuk, visste du det?" frågar hon, jag vet inte om jag får prata men ett "nej" kommer mellan mina läppar. "Jooo, det är nästan det bästa jag vet" viskar hon nu och jag börjar darra av upphetsning. "Tyckte du om att suga kuk, din lilla hora?" viskar hon och jag vågar inte svara annat än "ja". "Jag såg det, du har nog fallenhet för det lilla gubben" fortsätter hon och kör in ett finger i mitt hål så mitt stånd blir om möjligt ännu styvare. "Men vet du vat det bästa jag tycker är?" frågar hon. Jag skakar på huvudet. "Joo, säger hon och fnissar, det är att plåga såna små horor som du". Hon drar ut fingret, biter till om mitt ollon så att jag nästan svimmar och reser sig upp och ställer sig bredvid sängen. "Och det är vad jag skall göra nu, så att jag blir riktigt kåt, och sen ska jag ge mig det nöjet att låta dom därute ge dig en omgång till lille vän". Hon beordrar mig att ställa mig på alla fyra medan hon spänner på sig en oroande stor löskuk. "Jag tyckte att du såg lite väl trång ut förut, så jag tänkte jag skulle hjälpa killarna att förlänga nöjet". Hon kliver upp i sängen igen och trycker in kuken i mig, hon drar mitt huvud bakåt med kopplet och tar ett fast grepp runt min pung med den lediga handen. Hon sparar ingen tid utan börjar knulla mig hårt och djupt på en gång, jag får knappt någon luft mellan stötarna och jag börjar flämta mellan dem. "Nu börjar det likna något, så här gillar du allt att bli knullad va?" Hon skrattar förtjust och pressar mig hårdare och hårdare mot sängen, till sist ligger jag på mage med henne ovanpå mig, hon slickar och biter mig i örat och viskar att hon blir så kåt av att se mig plågas. När hon hållit på i 20 minuter är jag helt slut dels av utmattning, dels av extas över hennes behandling. Hon rullar över mig på rygg och skrattar, svetten pärlas i hennes panna. "Vad säger man" Jag får fram ett hest "tack". Hon lämnar mig utan ett ord och efter en stund så hämtar min ägare mig och säger någonting om att jag har skött mig bra hitintills. Ute i vardagsrummet sitter alla i soffan igen, blondinen har nog tvättat av sig och bättrat på sminket igen för hon ser ut som om ingenting har hänt fastän hon knullade mig som ett djur för bara en stund sedan. Den mörka tjejen sitter naken i soffan dock, med den strap-on som blondinen använde på mig alldeles nyss. "Nu Louise, är det din tur" säger min ägare, och den mörka tjejen reser sig upp och går ett varv runt mig. "Han är rätt söt i stay-ups", säger hon, "högklackat med för delen, vi ska nog komma överrens…" Jag beordras att lägga mig på bordet så att mitt huvud hänger över ena kanten. Den mörka tjejen ställer sig mellan mina ben medan blondinen återigen assisterar med att hålla isär dem så långt det går. Den ena ev killarna, ahn med den större kuken ställer sig grenlse över mitt ansikte och pressar in sin kuk i min mun. Jag ser ingenting längre, jag känner hur fingrar åker ut och in i mitt anus, mer olja över min kuk och anus. Killen börjar knulla mig fortare och fortare och hans pung slår emot mitt ansikte för varje stöt. Plötsligt känner jag hur mitt anus börjar fyllas mer och mer tills hon har fått in dildon till roten. Hon står så en stund innan hon börjar knulla mig med hårda tag, hon drar ut den sakta och sedan rammar hon in den, till sist drar hon ut den helt och hållet före varje stöt. Jag känner hur det börjar dra ihop sig för killen och en sekund senare fyller han min mun med sperma, han drar ut sin kuk och innan jag hinner fatta vad som händer så har jag en ny hård kuk i munnen. Han knullar på i samma tempo och det dröjer inte länge förrän jag får ytterligare en laddning sås i munnen och över hela ansiktet. Den mörka tjejen har övergått till ett långsammare tempo, och när jag jag lyckas titta upp så ser jag att blondinen ligger i soffan och försöker suga upp ett stånd på den förste killen igen. Min ägare ser att jag rör på mig och ger mig en örfil och spottar i mitt ansikte och säger något om att det kommer att ta timmar innan jag blir ren igen. Hon spänner sedan fast mina händer i bordbenen så att jag inte ska kunna röra mig igen. Tydligen lyckas blondinen med att ge killen ett stånd, för jag får se några fingrar med röda naglar runt en kuk ovanför mitt ansikte, hon runkar fortare och fortare och till sist så går det för honom över hela mitt ansikte. Den mörka tjejen ger mig en sista stöt, kopplar loss sig från dildon men lämnar kvar den i mig och går runt bordet. "Slicka min röv," befaller hon och placerar hela sin bakdel i mitt ansikte och börjar gnida in sig i alla såser. Jag slickar hennes anus, mus om och om igen innan hon är nöjd. Tydligen är de nöjda sen, för alla lämnar rummet och efter ett tag hör jag ljud ifrån toaletten, sen kommer de ut i hallen och tydligen är de nöjda, för gästerna börjar klä på sig för att till sist gå. Min ägare kommer in i rummet, kopplar loss mig från bordbenen och leder mig in till badrummet där hon klär av mig och spolar av mig med duschslangen. Jag hoppas på en belöning då hon tydligen var rätt nöjd med mig, men det blir den vanliga proceduren, jag får den uppblåsbara dildon igen som hon fyller upp ordentligt varje kväll, och sedan binder hon mig i klädkammaren som vanligt, fast hon låter mig slippa gummibollen i munnen i kväll, vilket jag är tacksam för.

Mera

Tillbaka