Christophe
Home Up
Christophe
Jan Bieke KlaasKathy
Fréderick Johan Nathalie Wim Stefaan

Kjell:
Christophe, kan je jezelf voorstellen voor het web?

Ik:
OK.
Mijn grootste hobby is scouts en daarmee heb ik al het meeste verteld.  Op de scouts heet ik Wasbeer en door de week ben ik Christophe Lambrechts.  Ik zit al sinds m'n 6 jaar in de scouts en voor het ogenblik ben ik groepsleider en leider van de jong - verkenners, de 11 tot 14 - jarige jongens.    Behalve geschifte activiteitjes bedenken voor de leden en leiding, ben ik ook in het dagelijks leven niet normaal.

Ik woon in Tongeren en zit op kot in Kortrijk.  Op school doe ik Industrieel Ontwerpen, een richting die leert hoe we bijvoorbeeld stofzuigers of stoelen of auto's moeten (her)uitvinden...

(Nu moet ik opletten want alziend oog "Kjell" zit op de loer.)(Met andere woorden: dit artikel is onder dwang geschreven.)

Op kot amuseren we ons rot en fuiven is dus overbodig.

Over de scouts heb ik nog veel te veel te vertellen en over school leuteren vind iedereen saai, dus sluit ik mijn blablablake hier maar af.

Kjell:
Ok, dank U wel.

Ik:
Kjell, mag ik nog de groetjes doen?

Kjell:
Alléz, how!!!!!!!!

Ik:
Ik wil langs deze weg de groetjes doen aan alle leiding en leden van Scouts St. - Franciscus Sluizen en aan al mijn andere vriendjes en vriendinnetjes, en aan iedereen die zich inzet in een of andere jeugdbeweging. Ook wil ik ...

Kjell:
Alléz, stop maar en ga uw vegi - burger maar eten.

studen2.jpg (27147 bytes)