Klaas
Home Up
Christophe Jan Bieke KlaasKathy
Fréderick Johan Nathalie Wim Stefaan

Yepla!

Iets over jezelf schrijven? Geen probleem… of toch niet tot ik voor de computer zat… Een poging:

Als ik mezelf zou mogen omschrijven met een kleur dan zou het ‘blauw’ zijn. Als het met een boek moest, dan zou het ‘Narciss und Goldmund van Hermann Hesse’ zijn. Als ik een getal zou mogen nemen, dan nam ik ‘6’ (of ‘42’ als het hoger dan tien mag zijn). Als ik een filosoof moet geven dan wordt dat ‘Marcuse’ of misschien wel ‘Hegel’. Als je liever een typfout wil, dan kies ik voor ‘eht’. Als het met een liedje moet zijn, dan misschien ‘Baby baby van The Vibrators’. Als je m’n hobby’s vraagt dan zal dat - in no particular order - ‘slapen, films bekijken, boeken lezen, computeren, Bieke, snowboarden, drummen (Francis Brown & Pointless), risk spelen, muziek luisteren,…’ zijn. Als het met een film (van december 1999) moet, dan wordt het ‘The Five Senses’ of ‘Being John Malkovitch’. Als ik mijn richting moet geven dan zou ik ‘tweede kan Germaanse’ zeggen, maar dat doe ik niet want het is ‘opnieuw eerste kan Germaanse (IAJ)’. Als je een adjectief wil dan opteer ik zowel voor ‘actief’ als voor ‘passief’. Als men mij een zelfstandig naamwoord vraagt, dan zal dat ‘empathie’ zijn. Als het met een voegwoord moet, dan ‘als’ (of wat dacht je?)…

En by the way, ik heb twee broers en ik eet graag spaghetti.

(Klaas Calcoen)