|
Hallo, Ik ben dus Kjell Decorte, een 20 jaar oude Kortrijkse student. Ik ben geboren op 17 augustus 1979 en ben dus van sterrenbeeld een Leeuw. Ik woon in Westende, een klein gezellig dorpje aan onze Belgische kust. Ik heb nog twee broers, Kristian en Kirsten. Mijn moeder is zelfstandige en heeft een schoenwinkel. Mijn vader is District manager bij CEBEO, de grootste groothandel van België op het gebied van elektro - materiaal. Als iemand dit bedrijf beter wil leren kennen, kun je altijd terecht op hun web - site: http://www.cebeo.be. Sinds nu ongeveer een jaar en tweed maand, ben ik in kennis met een meisje uit Haaltert, Leen Steeman. We hebben elkaar leren kennen in Kortrijk. Haaltert is een dorp, niet ver van Aalst. Deze stad is zeer gekend omwille van zijn karnaval. Echt, het is de moeite waard om eens mee te maken. Wie zin heeft om zich te verkleden, goed weg te gaan en te fuiven, eens goed door te zakken, this is the place to be. Dit is een foto van vorig jaar karnaval ... heb je al zin?
Natuurlijk hebben ook wij het millenium gevierd. We hebben eigenlijk niet zo heel veel speciaal gedaan zene. Gewon gezellig bij mijn grootmoeder iets gaan eten, veel cadeautjes opengedaan, ... en daarna dan nog eens naar Oostende weggeweest.
Wie meer wil weten over wat ik zoal nog doe moet maar eens verder rondsnuffelen ob mijn site, je zal wel nog het een en het ander tegenkomen.
|