| ||||||||||||||||||
| Her er jeg! | ||||||||||||||||||
![]() |
Heisann! Jeg heter Ida Marie, og er stores�stera til Jan Vidar og Linn Iren. Jeg er fire �r, og i bursdagsgave i �r fikk jeg noe som ikke alle f�r til bursdagen sin, nemlig ei lita lilles�ster! S� vi har bursdag p� samme dag, vi to! Jeg er f�dt den 3.juli 1995 p� RiT. Her kan du lese historien som mormor har skrevet til meg om den dagen jeg ble f�dt! Hver dag er jeg i barnehagen, og der har jeg ei bestevenninne som ogs� heter Ida! Vi leker masse, men det er ikke alltid s� artig n�r alle bare vil leke Kaptein Sabeltann... | |||||||||||||||||
| Hva jeg liker � gj�re; | ||||||||||||||||||
|
Jeg synes det er kjempeartig � sv�mme! Da jeg var baby gikk jeg p� babysv�mming i Bjerkvik, vi bodde nemlig langt oppe i NordNorge f�r vi flyttet til Skedsmokorset. Jeg savner noen av vennene mine der oppe, men vi pleier � dra p� bes�k noen ganger da... Ellers s� liker jeg � se p� tegnefilm! Jeg synes at Disneyklassikerne er artige jeg! Jeg liker � synge, spille dataspill og � g� turer i skogen. Jeg synes det er fint n�r noen leser for meg ogs�, og her kan du lese en liten fortelling om Tommy t-bane! | |||||||||||||||||
| Gode sider for barn! Mest p� engelsk, men mye moro! | ||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
|
This page has been visited
|