Babylinker Tekniske data-kommer snart! Legg igjen en hilsen

Les i gjesteboken

Les horoskopet for nyfødte Fosterhumor Cartoons from the womb

Heisann! Her er jeg, helt ny i denne verden...

Hei alle sammen! Uff, her var det lyst og kaldt!!

Linn Iren og jordmora hennes, Jim Joof fra Afrika! Verdens beste "jordmor"!

Ei lita pie p� hele 3700 gram og 51 cm!

Tenk � legge meg p� dette kalde, ekle bordet da, helt mutters alene i fem sekunder! *VR���HL*

Mamma og pappa har bestemt at jeg skal f� hete Linn Iren, og stores�ster Ida Marie sa det var greit, men bare hvis hun fikk kalle meg for _bare_ Linn! Det ble nemlig s� tungvindt � si hele navnet, mente hun. Men n� g�r hun rundt og sier "Linn Ren" likevel...*tjihihi!* Jeg kom til verden en vakker dag i juli 1999. Jeg hadde det s� trygt, godt og varmt inne i den lille hybelen min, at det var ikke s� veldig om � gj�re � si opp kontrakten der inne.. Derfor dr�yde jeg det litt lenger enn jeg egentlig skulle, slik at mamma skulle f� tid til � gj�re ferdig saker og ting. Hun drev nemlig p� og malte rommene i leiligheten p� Skedsmokorset, og var nesten ferdig da jeg begynte � lure henne litt...Jeg lot som om jeg gjorde meg klar til � flytte ut p� oppsigelsesdagen min den 26.juni, s� hun ble litt l�sere i ryggen og s�nn. Det var visst litt ekkelt til mammaen min det, men det br�y jeg meg ikke mye om. Jeg syntes nemlig hun skulle roe ned litt, selv om hun holdt p� � invitere folk til bursdagsselskapet til Ida Marie den 3.juli, som var p� en l�rdag. Hun bakte kake og gjorde alt klart til gjestene skulle komme, vasket gulv og skrudde sammen en kj�pmannsdisk. Og siden jeg ikke ville flytte ut den dagen jeg egentlig skulle, h�pet mamma p� at jeg kunne vente til over den bursdagshelga, slik at Ida fikk feiret med barneselselskap og s�nn. Men da begynte jeg � r�re p� meg! Jeg ville da vel ogs� v�re med � feire bursdag! Kunne jo ikke spise kake uten at jeg fikk v�re med, vel!! S� pappa og mamma fant ut at de skulle ringe til Anders og Ingvild, kanskje de kunne passe Jan Vidar og Ida Marie slik at de fikk dra en liten tur til sykehuset for � se om noe var p� ferde...Ingvild kom og tok dem med seg, mens jeg fortsatt l� trygt i magen. Men jeg syntes det var blitt veldig trangt der inne n�, og s� klemte det s�nn av og til! Mamma syntes det var litt ekkelt noen ganger, men det var ikke noe vondt til henne. Men da de kom fram til Rikshospitalet i Oslo, hadde jeg bestemt meg for at jeg ogs� ville feire bursdag, samme hva de andre sa. S� det s�!!! Derfor banet jeg meg vei ut p� to timer! Utenfor hybelen min ble jeg tatt imot av en mann som het Jim, og kom fra Afrika en plass. Ghana, tror mamma. Han var kjempesnill alts�! Og jeg kom bokstavelig talt rett ut til en flerkulturell verden! Mamma syntes ikke det gjorde s�rlig vondt hun, og da hun s� p� klokka var den 01.23! S� jeg er f�dt p� samme dato som stores�ster, og bare tretten minutter etter klokkeslettet hun kom p�! Jeg skrek omsider litt etter at de hadde "ristet litt" i meg, for jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle skrike... Og etter at pappa hadde blinket p� meg med et kjempesterkt lys sikkert tjuefjorten ganger,og f�r jeg i det hele tatt hadde f�tt s� mye som en pupp i munnen, ble jeg lagt bort p� noe hardt. Bord, heter det, sier de voksne. Der ble jeg vasket og t�rket, og jeg fikk varme kl�r p�. Mamma fr�s kjempemasse med en gang hun ogs�, derfor fikk hun p� ei skjorte som hadde ligget i varmeskap. Kjempegodt! Men det var f�rst etter at hun hadde dusjet seg...Det ble litt v�tt og s�lete da jeg kom ut, skj�nner dere...!

�h, s� det er s�nn du ser ut, mamma! Hei p� deg!
Mamma skal lage et bildegalleri for meg snart...!

Og her er pappaen min! Her m�tes vi for f�rste gang, midt p� natta den 3.juli- 99!
Og enda flere bilder...
�
.

Ta meg hjem igjen...

.

Foreldre- og graviditetslinker

Se s� mange som stykker har v�rt p� bes�k! Har de husket � signere gjesteboka tro?!!