|
…………………………………………………………………………………………….
Der er lavet utrolig mange film og Tv-serier over figuren "Tarzan". Men ingen er bedre end den fantastiske serie som blev påbegyndt i 1991.
Wolf Larson spiller den idiotiske abemand Tarzan som tilsyneladende har boet i junglen det meste af sit liv. I de fleste andre film og serier er handlingerne henlagt til fortiden. Men i denne serie skal det søreme være nutiden.
Helt alene er fjolset nu ikke i junglen. Ikke nok med at han har en fucking grim abe som underligt nok hedder Cheetah, har han også en harpe i sit hjem, i form af den unge Jane. Men som om det ikke skulle være nok, bor de også sammen med en møjfucker som hedder Roger - seriens "comic relief". Og så har han selvfølgelig sin gode ven Tantor som sikkert sidder og skider dagen lang.
Plottene er selvfølgelig røvsyge. Jeg ved ikke hvor mange bad guys der har prøvet at stjæle eller ødelægge et eller andet i junglen. Men vores langhårede ven har altid kommet til undsætning lige meget hvad. SPAS!
Seriens absolut stærkeste side, må siges at være selve temaet til serien. Fuck hvor lyder det bare fedt! Musikken består af en blanding af bongotrommer og andre diverse røvsyge instrumenter. Hvis man får muligheden for at lytte til skidtet så læg mærke til hvor fucking power den lyder.
Desværre ved jeg ikke rigtig om serien kører nogle steder i verden længere, men jeg er sikker på at TV 3 nok skal genudsende den igen. De er sgu' så gode til det med genudsendelser. Bare tænk på "Det lille hus på prærien"…
Selvfølgelig kan det også være at helvede fryser over, og producenten udsender hele serien på DVD. SPAS!!!!!!!!!
Karakter: (Indsæt din nabos alder) ud af 10
|
|