Anmeldelse af "Morgen-TV værterne"

Da jeg satte mig ned med æsken fyldt med Morgen-værter var det første jeg lagde mærke til at æsken var BRUN.
Allerede der er der et stort plus.

Da jeg så fik åbnet æsken fik jeg endnu en glædelig overraskelse. Alle værterne var i low-res!
Fucking power!

Jeg smed alle værterne ud på køkkenbordet. Den første som begyndte at tale var Michael Meyerheim. Det eneste han var i stand til var at drikke en masse vin sammen med Per Pallesen som fejlagtigt var blevet proppet ned i æsken. Så der var et minus.

Den næste der begyndte at røre på sig var vores alle sammens Søren Kaster som ifølge den vise Pelle Klumpfeber ryger pjat. Og det gjorde han også i dette tilfælde. Så et plus der.

De to kvindelige værter var der ikke meget liv i, så jeg trak instruktionsbogen frem for at læse tingene igennem.

På side
87 fandt jeg svaret. Man skulle tilføje 41 liter næsehornslasagne til deres tøj og så skulle der gerne ske lidt - og det gjorde der sørme også. Ikke nok med at de begyndte at præsentere deres morgenflimmer, de begyndte sgu også at nynne titelmelodien til E.T. Måske lidt i overkanten men ellers okay.

Husk i øvrigt at man ikke skal hælde tændvæske ned i æsken - så begynder den nemlig at skide Stephen King's berømte bestsellere ud i strømmevis, og det kan man altså ikke have.

Alt i alt synes jeg at den brune æske med morgenværterne er et godt køb.

9.000.000.000 kr. er absolut ikke for meget, og hvis man så stikker Michael Meyerheim i noget fodboldstøj er der timer af sjov foran indgangen til zoologisk have.  Bare husk at trække ham op først…

Indenfor de næste 40 år vil jeg anmelde endnu flere Tv-værter og til sidst samle dem alle og lave en flot banjoklub ud af dem - det skulle nemlig være så fucking sygt.

Karakter: "Abernes planet" ud af 10

Flere anmeldelser her...

Bordben@jubiipost.