Links en achtergrond informatie over mezelf.

Ik ben Tom van den Berge en ben 22 jaar.
Ik zit op de PABO en ben bijna afgestudeerd.
Momenteel loop ik stage op basisschool de Luithorst in Nijmegen. Ik sta daar 4 dagen in de week voor de klas in groep 8b.

De Pabo is een vierjarige Hbo-opleiding waarmee je leerkracht kan worden. Nog een paar maandjes en dan kan ik mezelf echt Meneer Tom noemen, want dan ben ik afgestudeerd.

Ik heb een website over Concept cartoons gemaakt, omdat hier mijn afstudeerproject over gaat. Ik vond het alleen raar dat er helemaal geen Nederlandse pagina bestond waar ik informatie kon vinden waar ik wat mee kon. Alle pagina's met goede informatie waren in het Engels.

Ik hoop voor de geïnteresseerden dat ze wat hebben gehad aan deze site en dat het duidelijk is wat Concept cartoons zijn en waarom ze handig zijn in het onderwijs. Ik heb nog nooit een website gemaakt, maar ben toch al heel tevreden met dit resultaat.

"Dit is kei leuk. Je weet niet het antwoord, maar daarom wil je het zo graag weten. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden. Je wilt het antwoord weten anders wordt je gek."

(kind uit mijn stageklas
groep 8)

Links voor meer informatie(alle links gaan naar Engelse sites). Wanneer je de SHIFT knop inhoud en op de link klikt, zal deze openen in een nieuw venster. Zo blijft deze site op je bureaublad.

Reacties over deze site kunt u kwijt op de volgende
pagina. HIER vind je mijn e-mail adres of kan je mijn gastenboek schrijven.

Conceptcartoons | Waarom Concept cartoons? | Meer informatie over Concept cartoons. | Reacties en voorbeelden. | Links en achtergrond informatie over mezelf. | Tips, opmerkingen, ideeën of aanvullingen.