Mina * Wow Wow * Uppdateringar!
Hoolelooo
14:e Maj 2000 De har gjort om p� Fortunecitys server, s� jag har inte kunnat uppdatera sidan p� ett tag
tyv�rr, och det �r jag j�tteledsen �ver. Men NU har det kommit till en sida med Cizzis enormt fina Martin-bilder, och en sida med Sandras gosiga
bilder p� samma goa kille :) Cizzi har skrivit ett reportage om sina tr�ffar �ss�.
Men de har jag lite problem med att f� bra, men de kommer!
puuuss p� er alla! (mest ni tjejer Sandra och Cizzi!)
P� �terseende.
6:e Mars 2000 Nu har jag varit i uppdateringstagen.. Jag s�g att Maliniz och Sophia hade l�nkat mig!!!
Enorma *TACKASKRAMELIPUSSAR* till er tjejer! Sophia jag ska l�gga ut n�ra av dina bilder med.. (vad fint det bidde med mina.. hihi) men
nu �r jag f���r tr�tt..Men nu har jag iaf l�nkat till tre tjejers underbara Dilba-hemsidor :) TisseMiss, Soffan och Malin!!
19:e Februari 2000 Nu har jag uppdaterat igen! Jag har lagt till en ny fin bild p� Martin-bilder, och jag
har arbetat om l�nkarna lite s� att det ska bli l�ttare att hitta.
11:e Februari 2000 Nu har jag jobbat som en d�re med den h�r hemsidan, men �nd� �r det massor kvar..
Men jag tycker att det kan jag ju jobba med under tiden och att det NU �r dags f�r PREMI�R !! =O)
Titta, men ta INGA bilder utan att fr�ga mig, s� ska ni se att allt blir "Yeah Yeah wow wow"..
Och gl�m inte att klottra!
|