IRC

Vel jeg er en av de som sitter veldig masse p� Internett og surfer eller sitter p� IRC (Internet Relay Chat). Hvertfall uansett om jeg surfer eller ikke s� er IRC �pent i bakgrunnen. For meg er IRC tidsfordriv for � sl� ihjel tid n�r jeg kjeder meg eller det er rett og slett bare avkobling i hverdagen etter jobb. IRC er et chatteprogram som er verdensomfattende p� den m�ten at folk fra alle verdens hj�rner kan chatte med hverandre og gjerne ta seg en prat om diverse mennesker p� forskjellige kanaler.
Vel uansett grunnen til at jeg blir sittende og hamre p� tastaturet mitt opp til flere timer dagen er det mange som kl�r seg i hodet og stiller seg sp�rsm�let hvorfor u helvete gidder han dette han kan jo ikke ha noen venner eller et sosialt liv ? Men det er jo skammelig feil.
For meg er IRC et kommunikasjonsverkt�y som er ganske billigt og mange av mine venner henger p� IRC p� forskjelige kanaler. Siden jeg ikke gidder og bruke dyre tellerskritt p� mobiltelefoner s� catcher jeg de heller her inne siden jeg har 30% p� tellerskrittene. Men en annen grunn er det at gjennom IRC s� har jeg f�tt veldig mange gode venner, noen er bare det en kan kalle cyber venner. Det vil si jeg snakker bare med de her inne og har aldri truffet de i real life men en vet jo aldri n�r du treffer de, det kommer jo helt ann p�. Den andre gruppen er vel de folkene jeg har truffet i real life i forbindelse at jeg er der de bor av en eller annen grunn s� hvorfor ikke ta seg en kopp kaffi sammen med de p� en cafe og sl� av en prat, noen er skikkelige venner og st�r meg veldig n�rmt etter at jeg har truffet de p� IRC treff eller i forbindelse med andre ting. Uansett venner er en kjekk ting � ha uansett hvor du eller de befinner seg i dette landet. S� for meg er IRC litt spesiellt men innr�mmer det at det kan g� masse tid med det og si noe annet ville jo v�rt l�gn. Men hvorfor ikke om en trives med for folk m� jo f� holde p� med ting de liker :))
Hvem er jeg og hvordan finner du meg ????
Vel kanalene du kan risikere � du finne meg p� er kanalene #smil_norge, #sol.20ognoe, #sol.snakkbar, #norge, #den_grimme_elling, #sula, #molde, #sowhat, #oslo og #bergen men hovedsakelig disse kanalene og nicket mitt eller det jeg kaller meg der inne er Stig_24^ eller xenoB
Litt om kanalene jeg er p� ;))
#smil_norge : En kanal for BDSM folk eller folk som er litt nysgjerrig p� hva det er og kanalen er for folk over 18 �r. Mange hygglige mennesker som jeg har truffet i virkligheten.
Om du er nysgjerrig p� hva BDSM er s� er jo kanalen verdt et bes�k.

#sol.20ognoe : en av Scandiavias Online sine kanaler. Folk som henger her ligger vel mellom en 18 og opp til 30 �r.

#sol.snakkbar : Ogs� en av Scandinavias Online kanaler men her er vel alderen i klientellet mer variabelt og gjerne yngre

#norge : En trafikert kanal med mange raringer. hehe men en del morsomme folk der da. Men alder veldig variabel

#Den_grimme_elling : Kanal der folk fra �lesund og omegn m�tes eller sunnm�ringer generelt

#Sula : Kanal regget av Abstract og er vel egentlig en kommunekanal for folk p� Sula kan treffes og snakkes sammen. Sula er vel der eg bor no. Endel folk her ogs� til tider.

#molde : Kanal for reservetr�ndere hehe

#sowhat : var en liten kul kanal eg oppdaget da eg tok user info p� min venn mymlen. En mindre kanal enn disse eg har nevnt. Men dessto gjerne mer hygglig

#oslo : kanal med lav limit og sier seg sj�l hva du finner der. Folk fra tigerstaden.

#Bergen : parkerer nicket mitt der og s�nn avogtil iogmed Ask�y er der jeg er ifra og Bergen e ganske n�rmt. Greie folk stort sett
Favorite Links

.

FortuneCity
Venner p� mIRC

This page has been visited times.